برگزاری بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر در سطح استان/ دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان است

حسین انجم شعاع با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار برنامه در سطح استان در دهه فجر برگزار می شود، گفت: دهه فجر فرصتی است تا ارزش ها و اهداف انقلاب را به مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم. به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع ظهر امروز در نشست […]

حسین انجم شعاع با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار برنامه در سطح استان در دهه فجر برگزار می شود، گفت: دهه فجر فرصتی است تا ارزش ها و اهداف انقلاب را به مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم.

به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع ظهر امروز در نشست خبری با تأکید بر اینکه این انقلاب حاصل خون بیش از دویست هزار شهید و حاصل فداکاری مردم این مرز و بوم است که برای انقلاب جان خود را دادند، گفت: مردم در زندان، شکنجه ها را تحمل کردند و از هستی خود گذشتند تا این انقلاب به پیروزی برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم انقلاب کردند تا اسلام حاکم شود؛ چرا که فرهنگ کشور ما، فرهنگ دینی و اسلامی شود، ابراز کرد: انقلابی که با دادن این همه شهید و سختی به دست ما رسیده است؛ ما در قبال ان وظیفه داریم و باید قدردان انقلاب و نظام باشیم.

وی عنوان کرد: مستکبران نمی توانند تحمل کنند که کشورها مستقل باشند و کشورهای اسلامی در منطقه قدرت داشته باشند و در مقابل تحریم می کنند که این نشان از استیصال آنان است و انقلاب اسلامی با سربلندی و سرافرازی از این مسیر گذر خواهد کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است تا ارزش ها و اهداف انقلاب را به مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم؛ چرا که اگر بخواهیم نسل آینده به اقتدار ایران فکر کند باید به مردم امید دهیم.

انجم شعاع تصریح کرد: در کنار جشن ها و مراسمات مختلف باید بتوانیم پیام انقلاب را منتقل کنیم و این اقدامات باید با هنر و فعالیت های هنرمندانه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار برنامه در سطح استان در دهه فجر برگزار می شود، عنوان کرد: شعار جشن امسال «جشن ملی ۱۴۰۰» است؛ چرا که جامعه نیاز به شادی و نشاط دارد.

وی با بیان اینکه برنامه ها در مساجد، تکایا برگزار خواهد شد و همچنین در میدان شورا به مدت پنج روز برنامه  اجرا می شود، ابراز کرد: برنامه های محوری و شاخص در این مدت شامل برگزاری مراسم سالروز ورود امام راحل در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، رژه موتوری از محل فرودگاه تا گلزار شهدای کرمان، برگزاری مسابقه دو استقامت از فرودگاه تا مصلی امام علی علیه السلام کرمان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سخنران راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه آیت الله سید احد خاتمی است، خاطر نشان کرد: مراسم میهمانی لاله ها، مسابقات ورزشی در طول دهه فجر، رزمایش کمک مؤمنانه، تکریم خانواده شهدا، همایش ملی کویر نوردی، محافل انس با قرآن، همایش ورزش زورخانه ای، کنسرت کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در سطح استان از دیگر برنامه های مد نظر است.

انتهای پیام/م




برگزاری بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر در سطح استان/ دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان است

منبع:آرمـان
? برگزاری بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر در سطح استان/ دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان است