برگزاری اولین تور گردشگری ورزشی در لاله زار

دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان از برگزاری اولین تور گردشگری ورزشی در منطقه خوش و آب و هوی لاله زار خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل از شروع بکار کمیته گردشگری ورزشی در هیات ورزش های همگانی استان کرمان خبر داد و گفت: پس از ابلاغ راه اندازی و تشکیل کمیته […]

دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان از برگزاری اولین تور گردشگری ورزشی در منطقه خوش و آب و هوی لاله زار خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل از شروع بکار کمیته گردشگری ورزشی در هیات ورزش های همگانی استان کرمان خبر داد و گفت: پس از ابلاغ راه اندازی و تشکیل کمیته گردشگری ورزشی تحت نظر هیات همگانی خانم‌ مینا مکی آبادی از مسئولین تورهای گردشگری و کوهنوردان استان به عنوان مسئول کمیته مشخص و از سوی ریاست هیات منصوب شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته گردشگری ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار است؛ تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا در اولین تور گردشگری ورزشی استان که از سوی هیات همگانی برگزار می شود؛ علاوه بر طبیعت گردی بازی، مسابقه و برنامه های متنوع ورزشی ویژه رده های سنی مختلف و سلایق متفاوت پیش بینی شده است.

شیردل از همکاری خوب هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی قدردانی نمود و گفت: هیات روستایی، عشایری و بازی های بومی‌محلی در این تور گردشی ورزشی با اجرای بازی ها و مسابقات بومی محلی این برنامه را از لحاظ برنامه غنی تر می کند که جای تقدیر و تحسین می باشد.

دبیر هیات ورزش های همگانی از مشارکت و هجکاری کمیته های دیگر هیات همگانی با کمیته گردشگری ورزشی در برگزاری این تور خبر داد و گفت: کمیته بازی و ورزش کودکان ، کمیته بازی های فکری، کمیته فریزبی، طناب زنی مسابقاتی را پیش بینی کردند که اجرا خواهد شد و جوایزی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.




برگزاری اولین تور گردشگری ورزشی در لاله زار

منبع:یـزدان کـرمان
? برگزاری اولین تور گردشگری ورزشی در لاله زار