برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان/ سوریان: برای حضور قوی در مسابقات قرقیزستان آماده می‌شویم

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از دهم فروردین در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان در حال برگزاری‌ست و این اردو ۱۰ روز ادامه دارد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور به‌منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را در سیرجان برگزار کرده […]


اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از دهم فروردین در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان در حال برگزاری‌ست و این اردو ۱۰ روز ادامه دارد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور به‌منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را در سیرجان برگزار کرده است و نوجوانان فرنگی‌کار ایران تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان در حال برگزاری است وما در روزهای آینده یک اردوی دیگر در خانه کشتی در تهران برگزار خواهیم کرد که پس از این اردو، به مسابقات جام پیروزی در ترکیه عزیمت می‌کنیم و همزمان با این مسابقات بین‌المللی جام رحیم علی آبادی در اندیمشک با حضور ۵ تیم از ایران و تیم‌های خارجی برگزار می‌شود.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان افزود:برای حضوری قوی در مسابقات آسیایی قرقیزستان که از ۲۰ خرداد شروع می‌شود ۳ اردوی دیگر را برگزار می‌کنیم و پس از مسابقات آسیایی، جام جهانی را در پیش رو داریم که مردادماه در استانبول ترکیه انجام می‌شود و سه اردوی دیگر را پشت سر خواهیم گذاشت.

سوریان به کیفیت اردوی سیرجان اشاره کرد و گفت: باید یک تشکر ویژه از باشگاه گل‌گهر و شخص مدیرعامل و هیئت کشتی سیرجان داشته باشم که شرایط خوبی را مهیا کردند که همانند سال گذشته که اولین اردوی ما را تقبل کردند، امسال هم ما را در برگزاری اردو یاری کردند و امیدواریم بچه‌ها همانند سال گذشته افتخارآفرینی کنند و بتوانند بعد از کسب موفقیت در رده نوجوانان به تیم ملی جوانان راه پیدا کنند.

 وی با بیان این موضوع که هدف ما از شرکت در مسابقات آینده قهرمانی نیست، عنوان کرد: من بارها گفته ام‌ که ما هدف‌مان قهرمانی نیست، ما اهداف دیگری را دنبال می‌کنیم و بچه‌ها باید یاد بگیرند که چگونه زندگی کنند وبه قهرمانی در رده بزرگسالان دست پیدا کنند. ما از نظر بدنسازی به بچه‌ها فشار نمی‌آوریم و ‌اجازه نمی‌دهیم وزن کم کنند. هدف ما این است که این مسیر‌را یاد بگیرند و از لحاظ فنی بتوانیم بار فنی آنها را بالا ببریم و کشتی آنها در رده‌های بالاتر تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد نفرات حاضر در اردو اظهار کرد: در این اردو ۵۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور حضور دارند و در اردوی بعدی که در تهران است، ۱۵ نفر انتخاب و در مسابقات جام پیروزی ترکیه شرکت می‌کنند و بقیه کشتی‌گیران در مسابقات جام علی آبادی به میدان می‌روند.

وی در مورد کشتی‌گیران نوجوان سیرجانی و استان کرمان بیان داشت: حدود ۲۰ نفر از بچه‌های استان کرمان و شهرستان سیرجان در این اردو حضور دارند که بسیار مستعد هستند که با وجود پیگیری‌هایی که از طریق آکادمی کشتی باشگاه گل‌گهر و هیئت کشتی سیرجان و استان کرمان انجام می‌دهند امیدوار هستیم در سال‌های آینده شاهد این باشیم که استان کرمان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره وضعیت کشتی سیرجان نیز گفت :شرایط رو به رشد است امسال در کشتی آزاد قهرمان کشور داشتیم و در فرنگی در رده نونهالان مدال برنز گرفتند و در رده امید‌ها هم مدال برنز کشوری به‌دست آوردند که در سال‌های گذشته اتفاق نیفتاده است و این مسأله نوید روزهای خوبی را برای کشتی سیرجان و کرمان می‌دهد.

 به گزارش فارس، اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور از دهم فروردین به‌مدت ۱۰ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی گل‌گهر به میزبانی این باشگاه در حال برگزاری‌ست.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان/ سوریان: برای حضور قوی در مسابقات قرقیزستان آماده می‌شویم

منبع: فــارس
? برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان/ سوریان: برای حضور قوی در مسابقات قرقیزستان آماده می‌شویم