برگزاری اجتماع بزرگ «راهیان مقاومت» همزمان با سالروز شهادت «حاج‌قاسم» در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روز سیزدهم دی‌ماه اجتماع و پیاده‌روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج‌قاسمی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می‌شود و سپس به سمت گلزار شهدا ادامه خواهد یافت. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روز سیزدهم دی‌ماه اجتماع و پیاده‌روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج‌قاسمی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می‌شود و سپس به سمت گلزار شهدا ادامه خواهد یافت.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در حاشیه همایش مکتب سلیمانی در محل سالن شهدای مدافع سلامت بیمارستان شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دو برنامه شاخص در روز سیزدهم دی‌ماه در شهر کرمان داریم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها در مصلی انجام می‌شود که با حضور تمامی جهادگران و خادمیاران سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برنامه دوم اجتماع و پیاده‌روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج‌قاسمی است که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می‌شود که تجمع مردم از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد.

وی از حضور حاج‌مهدی رسولی مداح کشوری در محل تجمع تجدید میثاق با حاج‌قاسم خبر داد و گفت: بعد از آن حرکت به سمت گلزار شهدا به‌صورت پیاده‌روی برگزار می‌شود.

سردار نظری با بیان اینکه ما در این ایام، روزانه پیش‌بینی حضور بالغ بر بیست‌هزار نفر زائر از خارج از استان داریم، تصریح کرد: اما روزانه آمادگی ارائه خدمات به صدهزار زائر از خارج از استان را داریم و ستادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند، مسئله پذیرایی و اسکان زائران حاج‌قاسم را حل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: از همه مردم حاج‌قاسم دوست و رهرو شهدا دعوت می‌کنیم در مراسم اجتماع بزرگ و پیاده‌روی، در روز سیزدهم دی‌ماه، روز شهادت سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری اجتماع بزرگ «راهیان مقاومت» همزمان با سالروز شهادت «حاج‌قاسم» در کرمان

منبع: فــارس
? برگزاری اجتماع بزرگ «راهیان مقاومت» همزمان با سالروز شهادت «حاج‌قاسم» در کرمان