برپایی موکب حضرت ابوالفضل عباس (ع) ماهان در کربلا

حجت الاسلام والمسلمین مختارآبادی امام جمعه ماهان گفت : پذیرایی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی امرضروری است . به گزارش راه ارمان حجت الاسلام والمسلمین مختارآبادی گفت : پذیرایی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی امرضروری است . وی افزود: موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان روزانه پذیرایی از […]

حجت الاسلام والمسلمین مختارآبادی امام جمعه ماهان گفت : پذیرایی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی امرضروری است .

به گزارش راه ارمان حجت الاسلام والمسلمین مختارآبادی گفت : پذیرایی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی امرضروری است .

وی افزود: موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان روزانه پذیرایی از زائران را در قالب صبحانه، ناهار، شام و اسکان بر عهده دارد . 

امام جمعه ماهان ضمن برشمردن ثواب خدمت به زائرین اربعین بر اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در موکب تاکیدکرد و گفت: مسئولان موکب نیز باید در کنار ارائه خدمات به زائران، خوراک فرهنگی و تبلیغ دین اسلام و معرفی سیره اهل بیت (ع) را در دستورکار قرار دهند . 

حجت الاسلام مختارآبادی بیان کرد: محتواهای فرهنگی در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد و این فضا با تبلیغات صحیح مدیریت شود. 

امام جمعه ماهان  نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم که در برپایی موکب در اولین سال ستاد را یاری و همراهی نمودند افزود: امیدواریم مردم شریف ماهان مثل همیشه که ما را یاری نمودند دربرپایی موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان در کربلا هم در فراهم نمودن اقلام موکب و کمک های نقدی  کمک نمایند. 

لازم به ذکر است شماره حساب جهت واریز کمک های مردمی به شماره حساب ۴۶۷۰۴۹۲۵۳۳۷۳_۶۱۰۴ به نام حبیب الله مختار آبادی  جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ تاج الدینی




برپایی موکب حضرت ابوالفضل عباس (ع) ماهان در کربلا

منبع:آرمـان
? برپایی موکب حضرت ابوالفضل عباس (ع) ماهان در کربلا