برپایی موکب‌های خدمت‌رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت

فرماندار شهرستان بافت گفت: در دهه مقاومت موکب‌های خدمت‌رسان در همه نقاط شهرستان برپا شود. به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌ جمعه شهرستان بافت امروز در جلسه مکتب سلیمانی این شهرستان اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان باید با مکتب حاج‌قاسم آشنا شوند و از آن درس بگیرند.  وی با بیان […]


فرماندار شهرستان بافت گفت: در دهه مقاومت موکب‌های خدمت‌رسان در همه نقاط شهرستان برپا شود.

به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌ جمعه شهرستان بافت امروز در جلسه مکتب سلیمانی این شهرستان اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان باید با مکتب حاج‌قاسم آشنا شوند و از آن درس بگیرند.

 وی با بیان اینکه ۹ دی روز مهمی است و روزی‌ست که مردم با بصیرت خود بساط فتنه را جمع کردند، افزود: مراسم ۹ دی در مصلی شهرستان بافت بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت نیز دراین جلسه با بیان اینکه در دهه مقاومت مواکب در همه نقاط شهرستان برپا شود، اظهار کرد: حاج‌قاسم پرورش‌یافته نظام اسلامی بود و جهانی شد و با شهادتش عزیز مردم شد.

 وی با بیان اینکه در دهه مقاومت همایش از نسل سلیمانی را داریم، عنوان کرد: مسابقات جنوب‌شرق، بازی قله قوس که بازی موردعلاقه سردار سلیمانی است در  دهه مقاومت با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

آراسته از خدمات ویزیت رایگان در صبح سومین سالگرد سردار سلیمانی خبر داد.

سرهنگ مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت نیز گفت: یادواره شهدا شهرستان بافت و سومین سالگرد سردار سلیمانی ۱۴ دی‌ماه ساعت ۱۸ با سخنرانی سردار فرهاد ملکشاهی رئیس دانشکده شهید مطهری بسیج در مصلی شهرستان بافت برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برپایی موکب‌های خدمت‌رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت

منبع: فــارس
? برپایی موکب‌های خدمت‌رسان طی دهه مقاومت در شهرستان بافت