بروکراسی‌های زائد اداری از سر راه سرمایه‌گذاران حذف شود

دادستان کرمان با بیان اینکه تمام پروژه‌های بزرگ را نمی‌توان با اعتبارات دولتی اجرایی کرد، گفت: باید بروکراسی‌های زائد اداری از سر راه سرمایه‌گذاران حذف شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات اجرایی پروژه “بام کرمان” با اشاره به پیگیری دادستانی کرمان برای […]

دادستان کرمان با بیان اینکه تمام پروژه‌های بزرگ را نمی‌توان با اعتبارات دولتی اجرایی کرد، گفت: باید بروکراسی‌های زائد اداری از سر راه سرمایه‌گذاران حذف شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات اجرایی پروژه “بام کرمان” با اشاره به پیگیری دادستانی کرمان برای پیگیری اجرای این پروژه، اظهار داشت: با اجرای این پروژه بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه برای استان کرمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: برای اجرای پروژه بام کرمان باید بروکراسی‌های زائد اداری حذف و کارها به صورت عملیاتی دنبال شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه تحقق این پروژه به شکل کاغذی و بر اساس روال اداری موجود، بسیار زمان بر خواهد بود، بیان کرد: عدم اجرای پروژه‌های بزرگ سرمایه گذاری در کرمان از جمله بام کرمان، زمینه جذب و ورود سایر سرمایه گذاران را نیز از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه این پروژه به نوعی آبروی سرمایه گذاری در استان به شمار می‌رود و باید آینده شهر کرمان در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد، عنوان کرد: دلسوزان شهر اذعان دارند که مشکلات موجود باید از جلوی پای سرمایه گذاران پروژه‌های صاروج پارس و بام کرمان برداشته شود.

زمین‌های رها شده در شهر کرمان به مسکن ملی اختصاص یابد
رئیس کل دادگستری استان کرمان: وضعیت حاشیه شهر کرمان بسیار نابه‌سامان است

سالاری اقتصاد مقاومتی را در حقیقت نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: وضعیت بودجه کشور و دولت مشخص است وی با اعتبارات دولتی نمی‌توان تمامی پروژه‌های بزرگ را اجرایی کرد و از این رو باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان یادآور شد: سازمان‌های نظارتی از جمله دادستانی، اطلاعات و بازرسی برای اجرا پروژه‌های توسعه‌ای، پشتیبان مسئولان هستند و تلاش می‌شود از ظرفیت‌های قانونی نهایت بهره‌برداری برای توسعه و عمران کشور و استان انجام شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




بروکراسی‌های زائد اداری از سر راه سرمایه‌گذاران حذف شود

منبع: تسنــیم
? بروکراسی‌های زائد اداری از سر راه سرمایه‌گذاران حذف شود