برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود

کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت اصلی این وزارتخانه را فعالیت با رویکرد فرهنگ شهادت دانست و گفت: برنامه ریزی شده که کار ویژه ای با محوریت حاج قاسم سلیمانی تدارک ببینیم. به گزارش فت فتو، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر سه شنبه در ارتباط زنده و تصویری در راستای برگزاری طرح «سه […]

کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت اصلی این وزارتخانه را فعالیت با رویکرد فرهنگ شهادت دانست و گفت: برنامه ریزی شده که کار ویژه ای با محوریت حاج قاسم سلیمانی تدارک ببینیم.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر سه شنبه در ارتباط زنده و تصویری در راستای برگزاری طرح «سه شنبه‌های تکریم» با اشاره به اینکه مردم استان کرمان از پیشگامان انقلاب هستند چرا که فعالیت‌های ارزشمند و انقلابی خود را از قبل از انقلاب آغاز کرده بودند، افزود: نتیجه همین فعالیت‌های انقلابی مردم کرمان بود که متأسفانه شاهد به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان بود که این حادثه نقش اثرگذاری در پیشبرد انقلاب داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رشادت‌های استان کرمان مربوط می‌شود به لشکر همیشه پیروز ثارالله که حماسه آفرید و نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و البته حماسه بزرگ‌تری که به نام استان کرمان رقم خورد، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برای بنده نیز افتخاری بس بزرگ است که آغاز فعالیت خود را از طریق ارتباط با گلزار شهدا و عرض ادب و احترام به روان پاک و مطهر سید الشهدای مقاومت آغاز می‌کنم.

اسماعیلی با بیان این مطلب که یاد و خاطره شهید جهانگیر صدقی را که در این محفل از والدین این شهید بزرگوار تکریم می‌شود، گرامی می‌داریم، تصریح کرد: شهدای ما به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) امامزاده‌های عشق هستند و در واقع برگزاری چنین محافلی موجب ایجاد حسی می‌شود که نتیجه آن تقویت انسجام برای ادامه راه این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی اصلی انقلاب، ایثار و شهادت است، اظهار کرد: بر همین اساس فرهنگ شهادت مأموریت اصلی وزارت فرهنگ است و ان شالله برنامه ریزی شده است که کار ویژه ای را با محوریت حاج قاسم سلیمانی تدارک ببینیم.

کد خبر ۵۳۰۴۶۲۲




برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود

منبع:مــهر
? برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود