برنامه های گرامیداشت هفته زن در کرمان تشریح شد 

کرمان – فت فتو – مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان برنامه‌های گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه مرضیه (س) و هفته زن در این استان را تشریح کرد. به گزارش فت فتو، نرجس بهرآسمانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و […]

کرمانفت فتو – مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان برنامه‌های گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه مرضیه (س) و هفته زن در این استان را تشریح کرد.

به گزارش فت فتو، نرجس بهرآسمانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به نقش و جایگاه زنان در اسلام بر اجرای برنامه های هفته زن و روز مادر با محوریت تبیین جایگاه و نقش زن مسلمان و همچنین حضور، فعالیت و مشارکت اجتماعی زنان با حفظ شأن و کرامت آنان تأکید کرد.

وی تجدید بیعت با آرمان های شهدا، مراسم ازدواج ۱۰ زوج توسط خیرین و افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان را برنامه های روز اول این هفته عنوان کرد و گفت: در دومین روز از هفته زن دیدار بانوان کارمند با استاندار و تکریم از الگوهای برتر حجاب و عفاف توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان بازدید از واحدهای صنعتی، جشن تکلیف دختران مراکز بهزیستی و جشن ریحانه در محله ۱۴ معصوم را از مهمترین برنامه های سومین روز از هفته بزرگداشت مقام زن برشمرد و گفت: جشن گلریزان، نشست زنان بازرگان و همایش اسوه های صبر و مقاومت از دیگر برنامه های این هفته است.

 وی خاطرنشان کرد: زن، نهضت علمی و فناوری، جهش تمدنی، زن، سیره فاطمی(س)، ایمان آگاهانه، زیست مومنانه، زن فرهنگ و هنر و سبک زندگی ایرانی_اسلامی، زن فرهنگ سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح، زن مدیریت، نشاط و نقش آفرینی در عدالت اجتماعی، زن افتخارآفرینی، حماسه سازی وعزت ملی، زن، خودباوری، نقش آفرینی در تولی. و اقتصاد عناوین روز شمار هفته بزرگداشت هفته مقام زن هستند.

بهرآسمانی با توجه به مسئولیت  دفاتر بانوان و خانواده استانداری‌ها به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر به تبیین و تکریم جایگاه زنان با هدف گسترش فرهنگ فاطمی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی، تاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی در جامعه بالاخص استان کرمان را یادآور شد.




برنامه های گرامیداشت هفته زن در کرمان تشریح شد 

منبع: ایرنـا
? برنامه های گرامیداشت هفته زن در کرمان تشریح شد