برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وحدت را نیاز ضروری جامعه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد لذا برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و مردمی باشند. حسین انجم شعاع صبح امروز یکم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وحدت را نیاز ضروری جامعه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد لذا برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و مردمی باشند.

حسین انجم شعاع صبح امروز یکم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان گفت: به مناسبت ۹ دی به عنوان مناسبت جناحی نگاه نکنیم و با بصیرت به آن بنگریم.

وی، ایجاد فتنه ها را یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر بصیرت و روشنگری باشد، نظام را از نظر فتنه ها و آشوب ها بیمه می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نزدیکی سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تبلیغات و فضاسازی در شهر بر عهده شهرداری و این نهاد است و باید چهره شهر مناسب آن ایام درست کنیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را بزرگترین رخداد قرن حاضر دانست و تصریح کرد: این انقلاب منشاء تحول در داخل کشور و جهان شد.

انجم شعاع رهبری خردمندانه امام راحل، حضور مردم و اعتقادات و ارزش های دینی و مذهبی را از عوامل پیروزی انقلاب تلقی کرد و افزود: دهه فجر فرصتی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم هرچند ممکن مشکلاتی در این چند دهه داشته ایم اما اقدامات بسیار خوبی با وجود تحریم ها و … در عرصه های مختلف صورت گرفته است.

وی وحدت را نیاز ضروری جامعه دانست و عنوان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در دهه فجر همه گروه ها، جناح ها و مردم حضور داشته باشند. همچنین برنامه ها باید امید آفرین باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است، عنوان کرد: عزت و اقتداری که جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آورد.

وی با تاکید برآنکه برنامه ریزی لازم برای جشن های دهه فجر داشته باشید، اظهار کرد: باتوجه به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد لذا برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و مردمی باشند.

انجم شعاع با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر امسال از ۲۴ کمیته تشکیل شده است، تصریح کرد: اعضای کمیته ها مشخص شده است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تجلیل و تکریم از ایثارگری های که باعث پیروزی انقلاب شد، خدمت و اراده مردم ذیل رهنمودهای امام و رهبری و وجه بیرونی پیروزی انقلاب سه محوری است که در دهه فجر باید به آنها توجه شود.

وی بر لزوم مهندسی شدن برنامه ها تاکید کرد و افزود: مهندسی برنامه ها به این معنی است که برنامه با هدف همخوانی داشته باشد و اگر برنامه ها هدفمند نباشند از کیفیت به سمت کمیت می روند باید با مهندسی برنامه ها، برنامه های با کیفیت ارائه دهید.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از ۶۰۰ برنامه در ایام دهه فجر برگزار شد و ۸ کمیته زیرمجموعه کارگروه ورزش وجوانان ستاد دهه فجر فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: شش رویداد ورزشی ملی و بین المللی در ایام دهه فجر در استان کرمان برگزار می شود و سه رویداد بین المللی با حضور کشورهای مقاومت اسلامی برگزار خواهد شد و این رویدادها با نام و یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سطح جهانی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ترویج مکتب شهید سلیمانی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه از اهداف برنامه های این نهاد دانست و  افزود: رویدادهایی با نام شهید سلیمانی در تقویم ورزشی وزارت ورزش و جوانان ثبت می شود.

به گزارش فت فتو، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: در دهه فجر جشنواره فیلم، احتمالا جشنواره موسیقی، جشنواره هنرهای تجسمی برگزار خواهیم کرد و همچنین اگر وضعیت کرونایی استان مناسب باشد، نمایشگاه قرآن و عترت نیز برپا می شود.

برپایه این گزارش، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نیز به تشریح برنامه های این نهاد در دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: دهه فجر فرصت خوبی است که مسئولین در مناطق مختلف حضور یافته و در بین مردم بروند و به بررسی مسایل و مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام




برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند

منبع:ایـسنا
? برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند