برنامه های دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی گلباف افتتاح شد

مراسم افتتاحیه برنامه های دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی شهر گلباف برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ مراسم افتتاحیه برنامه های دارالقرآن‌های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی شهر گلباف با حضورسید محمد میرتاج الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف و حجت الاسلام و المسلمین علی عبدالرشیدی امام جمعه گلباف […]

مراسم افتتاحیه برنامه های دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی شهر گلباف برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ مراسم افتتاحیه برنامه های دارالقرآن‌های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی شهر گلباف با حضورسید محمد میرتاج الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف و حجت الاسلام و المسلمین علی عبدالرشیدی امام جمعه گلباف برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین علی عبدالرشیدی گفت: در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و عترت و به منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین قرآن آموزان و تعامل بیشتر با خانواده ها، جشنی با حضور قرآن آموزان و مادران برگزار می شود که شامل برنامه های متنوعی از قبیل مسابقات قرآنی، مولودی خوانی، نقاشی است.

امام جمعه گلباف اظهار کرد: با برگزاری برنامه های شاد و متنوع قرآنی و مذهبی و فرهنگی بتوانیم به توسعه فرهنگ قرآن و عترت و جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




برنامه های دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی گلباف افتتاح شد

منبع:آرمـان
? برنامه های دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهید خواجویی گلباف افتتاح شد