برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین

۱۳ کمیته برای پیگیری و اجرای برنامه های ستاد اربعین در استان کرمان فعال است. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در نشست امروز اعضای ستاد اربعین در استان ، استاندار کرمان گفت: اربعین فرصتی برای استقبال از زائران است و باید آمادگی برای ساماندهی جمعیت زیادی در این حوزه داشته باشیم. علی زینی […]

۱۳ کمیته برای پیگیری و اجرای برنامه های ستاد اربعین در استان کرمان فعال است.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در نشست امروز اعضای ستاد اربعین در استان ، استاندار کرمان گفت: اربعین فرصتی برای استقبال از زائران است و باید آمادگی برای ساماندهی جمعیت زیادی در این حوزه داشته باشیم.
علی زینی وند بر استفاده از همه ی ظرفیتها در حوزه حمل و نقل ، ساماندهی دقیق حوزه اتباع خارجی با همکاری نهادهای امنیتی ، تقویت کمیته اطلاع رسانی و برپایی موکب در مسیر زوار پاکستان و افغانستان تاکید کرد.
وی همچنین با قدردانی از اقدامات ستاد راهیان نور و ستاد حوزه زیر ساختها و همکاری سپاه ، تسریع در ساخت زائر سرا در مرز شلمچه برای رفاه زائران را ضروری دانست.
بگفته آقای شمس الدینی دبیر ستاد اربعین استان ، تفاهمنامه ای بین سپاه ثار الله استان و استانداری برای ایجاد زیر ساختهای رفاهی منعقد شده تا خدمات با کیفیت بیشتری به زائران ارائه شود.




برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین