برنامه «جمهور»؛ از نظرات و دغدغه‌های مردم کرمان تا پاسخ مسؤولان

برنامه جمهور در واحد فرهنگی و اجتماعی فت فتو کرمان با هدف بیان نظرات و دغدغه‌های مردم هر هفته با حضور یکی از مسؤولان استان جهت پاسخگویی برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، در برنامه جمهور واحد فرهنگی و اجتماعی فت فتو کرمان در صدد آن هستیم تا با گفت‌وگویی صریح و بی‌پروا […]


برنامه جمهور در واحد فرهنگی و اجتماعی فت فتو کرمان با هدف بیان نظرات و دغدغه‌های مردم هر هفته با حضور یکی از مسؤولان استان جهت پاسخگویی برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، در برنامه جمهور واحد فرهنگی و اجتماعی فت فتو کرمان در صدد آن هستیم تا با گفت‌وگویی صریح و بی‌پروا با مسؤولان  مختلف حول وظایف، عملکرد و دستاوردهای ایشان به‌دنبال احقاق حقوق مردم در راستای قانون و عمل به رسالت اصلی رسانه در تحقق جامعه دینی یعنی پل واسط مردم و حاکمیت باشیم.

لذا از آنجا که این برنامه در فرم خود دارای قسمت های مختلفی همچون مصاحبه مردمی، ارائه گزارشات عملکردی دستگاه‌ها و …است، از عموم مردم خواهشمندیم ما را در شناخت و تبیین دقیق مسائل یاری کنند.

آحاد مردم شریف کرمان می‌توانند با شماره تلفن۰۹۹۶۳۲۶۰۵۰۷ در پیام‌رسان‌های ایتا واتس آپ یا پیج ایستاگرامی به آیدی kerman_fars یا شماره پیامک ۱۰۰۰۳۳۶۳ ما را از موضوعات دغدغه‌ها مسائل و مشکلات خود آگاه کنند و در ساخت هر چه بهتر این برنامه سهیم باشند

از آنجا که این برنامه هفتگی است و ما هر هفته میزبان یکی از مسؤولان محترم شهری و استانی هستیم و شروع این برنامه نیز با حضور دکتر شعرباف، شهردار محترم شهر کرمان در محل دفتر فت فتو کرمان خواهد بود، لذا عموم همشهریان عزیز کرمانی می‌توانند از طریق پل‌های ارتباطی مذکور سؤالات، دغدغه ها و مطالبات خود از شهردار محترم و مجموعه شهرداری را با ما در میان بگذارند.





برنامه «جمهور»؛ از نظرات و دغدغه‌های مردم کرمان تا پاسخ مسؤولان

منبع: فــارس
? برنامه «جمهور»؛ از نظرات و دغدغه‌های مردم کرمان تا پاسخ مسؤولان