برنامه بسیج دانشجویی در جنوب کرمان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

جیرفت – فت فتو – واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در جنوب کرمان دوره های آموزشی مجازی ویژه دانشجویان با هدف بصیرت افزایی در اجرای بیابیه گام دوم انقلاب برگزار کرد. مسئول واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این زمینه توضیح داد: بیانیه گام دوم انقلاب […]

جیرفت – فت فتو – واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در جنوب کرمان دوره های آموزشی مجازی ویژه دانشجویان با هدف بصیرت افزایی در اجرای بیابیه گام دوم انقلاب برگزار کرد.

مسئول واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این زمینه توضیح داد: بیانیه گام دوم انقلاب دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از ارکان زمینه سازی برای تحقق تمدن سازی، حضور فعال جوانان به ویژه دانشجویان توام با بینش عمیق فکری و آشنا به ایدولوژی و مکتب اسلام  در عرصه های مختلف است. 

سمیه امیری روز پنجشنبه به خبرنگار فت فتو با اشاره به نفوذ و جنگ نرم دشمنان افزود: رسالت مهم دانشجویان در سنگر دانشگاه و در کنار درس خواندن، پاسداری و صیانت از حریم دانشگاه فراگیری و نشر معارف دینی با هدف جلوگیری از نفوذ فکری دشمن، تزکیه نفس، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه های دشمن است.

وی برگزاری دوره های آموزشی هدفمند را در بصیرت افزایی دانشجویان موثر دانست و اظهار کرد: در همین زمینه  واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح بینش دانشجویان در زمینه معرفتی، بصیرتی، عقیدتی، فرهنگی و سیاسی کرده  است.

مسئول واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با تبیین سرفصل های آموزشی افزود: اخلاق تشکیلاتی، نقش بانوی مومن و انقلابی در تمدن نوین اسلامی، تبیین ماهیت اصلی قیام عاشورا با محوریت جریان شناسی سیاسی، نقش بانوان در دولت جوان حزب الهی و سواد رسانه ای از جمله سرفصل های دوره آموزشی بصیرت افزایی محسوب می شوند که در حال برگزاری هستند. 

امیری با بیان اینکه این دوره های آموزشی که از اول شهریور آغاز شده تا ششم شهریور ماه جاری ادامه دارد، استقبال از آموزش های بصیرت افزایی دانشجویی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان این دوره به صورت استانی و به میزبانی واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی در حال برگزاری است و قطعا یکی از مولفه های اصلی و اساسی برای عملیاتی کردن برنامه ها ، آموزش هدفمند است.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری و عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارند.




برنامه بسیج دانشجویی در جنوب کرمان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

منبع:ایرنـا
? برنامه بسیج دانشجویی در جنوب کرمان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب