برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان را اعلام کرد. حسین انجم‌ شعاع امروز چهارم تیرماه در نشست خبری با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیرماه اظهار کرد: نقش اصلی پیروزی انقلاب به عهده کسانی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان را اعلام کرد.

حسین انجم‌ شعاع امروز چهارم تیرماه در نشست خبری با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیرماه اظهار کرد: نقش اصلی پیروزی انقلاب به عهده کسانی بود که حاضر به خون دادن و هزینه کردن برای انقلاب بودند.

وی افزود: شخصیت‌های موثر انقلاب و تئوریسین‌ها در به صحنه آوردن مردم نقش داشتند اما منافقین دست به ترور آنان زدند و جمهوری اسلامی ۱۷ هزار نفر شهید ترور دارد.

انجم شعاع با بیان اینکه این شهدا از شخصیت‌های مهم نظام بودند که می‌توانستند در تداوم انقلاب نقش داشته باشند تا مردم کوچه و بازار، تصریح کرد: هدف ترورها و جنگ مسلحانه علیه نظام، سرنگون کردن انقلاب بود و گروه های معاند و منافق از خارج حمایت می‌شدند زیرا با هویت اسلامی انقلاب مخالف بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان د ادامه گفت: شهید بهشتی از نظر فکر و اندیشه و مدیریت و تدبیر، نقش زیادی در انقلاب داشت. و همه ما وظیفه داریم شخصیت‌های بزرگ را به عنوان الگو به نسل جوان و نوجوان خوب معرفی کنیم لذا سالگرد شهادت شهید بهشتی فرصتی برای این کار است.

وی درباره علت نامگذاری شش تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: ششم تیرماه ترور نافرجام مقام معظم رهبری، هفتم تیر انفجار حزب جمهوری، هشتم تیر بمباران سردشت، ۱۱ تیر شهادت آیت الله صدوقی و ۱۲ تیرماه حمله به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس اتفاق افتاد که در همه این اتفاقات آمریکایی‌ها مستقیم و یا غیرمستقیم و با حمایت کردن دست به جنایت زدند.

انجم شعاع با اشاره به ویژه برنامه‌های مختلف برای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در استان کرمان گفت: چهار مراسم بزرگداشت برای چهار وزیر شهید دولت در انفجار حزب جمهوری در نظر گرفته شده که بزرگداشت شهید عباسپور وزیر نیرو به میزبانی برق منطقه ای کرمان، شهید کلانتری وزیر راه به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی، شهید قندی وزیر پست به میزبانی اداره کل پست و شهید فیاض‌بخش وزیر وقت بهزیستی به میزبانی اداره کل بهزیستی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر، ساعت ۲۰ ششم تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود. ضمن اینکه رونمایی از سردیس شهید فیاض بخش در مرکز درمانی، نمایشگاه عکس حقوق بشر آمریکایی در مصلای کرمان و گلزار شهدا، تولید پوستر جنایات آمریکا و مراسم بزرگداشت شهدای حزب جمهوری در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته حقوق بشر امریکایی در استان است.

انتهای پیام




برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اعلام شد