برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز در استان کرمان اجرا می‌شود

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز از هشتم تا ۱۸ دی ماه جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد. سردار محمدعلی نظری صبح امروز چهارم دی ماه در نشست خبری با محوریت سومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در پایتخت […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز از هشتم تا ۱۸ دی ماه جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز چهارم دی ماه در نشست خبری با محوریت سومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در پایتخت مقاومت جهان اسلام گفت: حاج قاسم بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را به مردم خدمت رسانی و خود را فدای مردم کرد.

او با اشاره به شعار سال های گذشته عنوان کرد: شعار سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی “جان فدا” است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فدا کردن جان خود برای مردم را از علل حبیب دلها بودن حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: ایشان عشق و محبت زیادی به مومنان و مستضعفین داشتند و در بحران ها و مشکلات به کمک مردم می شتافتند، همچنین شجاعت و بی باکی، ولایت پذیری و ولایت باوری از دیگر ویژگی های سردار دل هاست.

او ادامه می دهد: باوجود اینکه حاج قاسم سلیمانی در بالاترین مقام‌ها در نظام و انقلاب بود اما هیچ چیز شخصی برای خودش نمی خواست و خود را فدای مردم کرد.

طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز از هشتم تا ۱۸ دی ماه جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد.

او با تشریح روزشمار دهه مقاومت عنوان کرد: برنامه های سالگرد با دعای کمیل در روز پنجشنبه(هشتم دی ماه) در گلزار شهدای کرمان آغاز می شود و در روز ۱۸ دی ماه در مصلی بزرگ امام علی (علیه السلام) با اجلاسیه پایان می یابد.

نظری در ادامه می گوید: با بررسی و آسیب شناسی برنامه های دو سالگرد گذشته، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف برطرف شده و سعی می کنیم سومین سالگرد به بهترین نحو اجرا شود.

براساس پیش بینی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امسال روزانه حدود ۲۰ هزار نفر از خارج استان زائر برای شرکت در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر خواهند کرد.

ادامه دارد




برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز در استان کرمان اجرا می‌شود

منبع: ایـسنا
? برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت ۱۱ روز در استان کرمان اجرا می‌شود