برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود/ همکاری نیروی انتظامی و سپاه کرمان در طرح‌های نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود که بیانگر اقدامات ارزشمند فرمانده سپاه ثارالله و همکاران وی است.  به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در دیدار با سردار نظری فرمانده و جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود که بیانگر اقدامات ارزشمند فرمانده سپاه ثارالله و همکاران وی است.

 به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در دیدار با سردار نظری فرمانده و جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: تعامل، همراهی و همکاری سپاه و فراجا همیشه در دوره‌های مختلف، انتخابات و فتنه‌ها بوده است، اما اوج همدلی، همراهی و صمیمیت را در اجرای ماموریت‌های سال جاری مشاهده کردیم.

 وی بیان کرد: وضعیت در استان کرمان به‌نحوی شده است که دیگر نه ما ماموریتی بدون حضور سپاه و بسیج را انجام می‌دهیم و نه آنها بدون حضور ما بلکه همه با هم در ماموریت‌ها هستیم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: اوج مودت، برادری، همدلی و همکاری فراجا و سپاه کرمان در فتنه و جنگ ترکیبی اخیر بود و وقتی تمام دشمنان، معاندین و منافقین با هم می‌شوند و برای اهداف شوم و ناصواب خودشان می‌آیند و در یک جبهه قرار می‌گیرند، ما هم باید در راه اهداف خوب و مقدس خودمان حتما این همدلی را داشته باشیم و خداوند هم به این همدلی، یک‌رنگی و یکی بودن و اقدام جمعی توجه ویژه‌ای دارد و به‌کار برکت می‌دهد.

 ناظری با اشاره به اینکه در آستانه سال نو هستیم و طرح‌های جدیدی داریم، خاطرنشان کرد: طرح نوروزی را در استان کرمان اجرا می‌کنیم و دوستان بسیج در کنار ما باشند تا به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 وی با یادآوری این موضوع که نوروز امسال بعد از کروناست و با حجم بالای مسافر مواجه هستیم، افزود: زوار حاج‌قاسم هم همان‌طور که در دهه مقاومت به کرمان آمدند و اربعین دیگری را در این شهر رقم زدند، حتما در نوروز نیز به مزار سردار دل‌ها می‌آیند و شاهد حضور زوار خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها این است ورود مسافران و زائران به استان کرمان با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز شود.

 ناظری در بخش دیگری از سخنان از سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به‌علت اجرای برنامه‌ها و اقدامات خوب در دهه مقاومت قدردانی کرد و بیان داشت: برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود که بیانگر اقدامات ارزشمند فرمانده سپاه ثارالله و همکاران وی است.

 وی عنوان کرد: مردم در دهه مقاومت اربعین دیگری در استان کرمان و در جوار مرقد سردار دل‌ها رقم زدند و سال‌به‌سال بر غنای این برنامه‌ها افزوده می‌شود و ما هم افتخار می‌کنیم همکاران ما توانستند در این ایام و دهه مبارک سهم داشته باشند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: قطعا فتنه‌ها نخوابیده و فراخوان‌ها تمام‌شدنی نیست و این محبت، همراهی و همدلی فراجا و سپاه در استان کرمان در ماموریت‌های آتی را شاهد خواهیم بود

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود/ همکاری نیروی انتظامی و سپاه کرمان در طرح‌های نوروزی

منبع: فــارس
? برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود/ همکاری نیروی انتظامی و سپاه کرمان در طرح‌های نوروزی