برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق در شمال کرمان

به گزارش نذیر کرمان؛ هم زمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به استان کرمان و شهرستان بم به صورت ویدیو کنفرانسی، برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق در شمال کرمان در روستای پتکوئیه شهرستان زرند انجام شد. سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این مراسم  گفت: […]

به گزارش نذیر کرمان؛ هم زمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به استان کرمان و شهرستان بم به صورت ویدیو کنفرانسی، برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق در شمال کرمان در روستای پتکوئیه شهرستان زرند انجام شد.

سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این مراسم  گفت: با افتتاح این پروژه و برق رسانی به روستا‌های فاقد برق در شمال استان، ضمن ایجاد اشتغال، افزایش رفاه اجتماعی و توسعه روستاها، انگیزه برای مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها افزایش خواهد یافت.

او افزود: امروز صبح و با دستور مستقیم ریاست جمهور، ۶۰ سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو در شمال استان واگذار شد که بیش از ۳۰۰ نفر از عشایر استان کرمان از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

سلیمانی با بیان اینکه این طرح‌ها  در محدوده ۷ شهرستان کرمان، رفسنجان، انار، شهربابک، زرند، راور و کوهبنان اجرا شده است، بیان داشت: با اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع، ضمن  افزایش قابلیت اطمینان و پایدار سازی شبکه، افزایش قدرت نفوذ روشنایی،  جمعیت برخوردار از مزایای ارتقای قابلیت اطمینان و پایداری شبکه و همچنین متقاضیان فاقد شبکه و توسعه روشنایی معابر عمومی حدود ۱۰۰ هزار نفر خواهند بود.

 او  با قدردانی از حمایت‌های وزیر نیرو و دیگر مسئولان برای احداث و اجرای پروژه‌های برق رسانی در شمال استان گفت: آخرین طرح قابل افتتاح در شمال استان کرمان، بهسازی شبکه‌های برق روستایی است که با اجرای آن حداقل ۲ هزار نفر از انرژی پایدار و مطمئن برق برخوردار خواهند شد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند در حاشیه این مراسم  گفت: رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور، خدمت رسانی همه جانبه به مردم ایران به ویژه به قشر مستضعف و مناطق محروم و کمتر برخوردار است و دولت سیزدهم با تمام توان و به صورت جهادی و شبانه روزی، در حال ایفای نقش و وظیفه ذاتی خود است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او  افزود: یکی از مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان زرند، روستای پتکوئیه است که با عنایت وزارت نیرو و رویکرد جهادی و خدمت رسانی دولت سیزدهم، پروژه برق رسانی به این روستای محروم، امروز و با دستور شخص رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 فرماندار زرند  ابراز امیدواری کرد: با همت والا و روحیه جهادی مسئولان در دولت مردمی و عنایت و توجه ویژه شخص رئیس جمهور، دیگر پروژه‌ها به ویژه پروژه عظیم آب رسانی به شهرستان زرند، از محل خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا مردم  شهرستان، از نعمت آب شیرین و پایدار، برخوردار شوند و دیگر در این شهرستان، شاهد تنش آبی نباشیم.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق در شمال کرمان

منبع: بــرنا
? برق رسانی به ۸ روستای فاقد برق در شمال کرمان