برق رسانی به روستاهای فاقد برق شهرستان ارزوئیه

نجم الدینی از برق رسانی به روستا های ده نظر و سه چاه دهستان دهسرد ارزوئیه با اعتباری بالغ بر ۵۳۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش فت فتو؛ نجم الدینی از برق رسانی به روستا های فاقد برق ده نظر و سه چاه از توابع دهستان دهسرد شهرستان ارزوئیه خبر داد. مدیریت برق شهرستان […]

نجم الدینی از برق رسانی به روستا های ده نظر و سه چاه دهستان دهسرد ارزوئیه با اعتباری بالغ بر ۵۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ نجم الدینی از برق رسانی به روستا های فاقد برق ده نظر و سه چاه از توابع دهستان دهسرد شهرستان ارزوئیه خبر داد.

مدیریت برق شهرستان ارزوئیه گفت: پروژه تامین برق روستا های فاقد برق بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه شامل ده نظر و سه چاه دهسرد با ۱۲ خانوار با اعتباری بالغ بر ۵۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است که بزودی به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: تامین برق روستای ده نظر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال و با احداث ۳۵۰ متر شبکه برق رسانی و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور و نصب پنج دستگاه چراغ روشنایی معابر جهت تامین برق ۷ خانوار و تامین برق روستای سه چاه با اعتباری بالغ بر ۲۸۰۰ میلیون ریال و با احداث ۳۶۰ متر شبکه برق رسانی و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور نصب پنج دستگاه چراغ روشنایی معابر جهت تامین برق ۵ خانوار انجام شده است.

انتهای پیام/ بختیاری زاده




برق رسانی به روستاهای فاقد برق شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? برق رسانی به روستاهای فاقد برق شهرستان ارزوئیه