برف و باران در راه کرمان/ شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر می‌شود

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه از اواخر وقت فردا، بارش پراکنده باران و برف در شمال، غرب، شمال غرب و مرکز استان کرمان را خواهیم داشت، گفت: شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر است. به گزارش فت فتو از کرمان، حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی […]


رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه از اواخر وقت فردا، بارش پراکنده باران و برف در شمال، غرب، شمال غرب و مرکز استان کرمان را خواهیم داشت، گفت: شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر است.

به گزارش فت فتو از کرمان، حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان امروز اظهار کرد: برای امروز افزایش ابر و کاهش محسوس دما در سراسر استان  کرمان  پیش‌بینی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه از اواخر وقت فردا، بارش پراکنده باران و برف در شمال، غرب، شمال غرب و مرکز استان کرمان را  خواهیم داشت، افزود: شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر است.

حبیبی کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد را تا پایان هفته در استان کرمان یادآور شد و گفت: کشاورزان، گلخانه‌داران و سالن‌های پرورشی برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هوای کرمان هم‌اکنون صاف تا کمی ابری‌ست، خاطرنشان کرد:  منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله‌زار با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی متذکر شد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برف و باران در راه کرمان/ شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر می‌شود

منبع: فــارس
? برف و باران در راه کرمان/ شدت بارش‌ها در روز شنبه بیشتر می‌شود