برد مقتدرانه نمایندگان فوتبال کرمان درلیگ برتر

گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال پیروز میدان شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان در یکی از مهم‌ترین نبردهای هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای آلومینیوم اراک بود که در نیمه اول با درخشش دروازه‌بان‌ها […]

گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان در یکی از مهم‌ترین نبردهای هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای آلومینیوم اراک بود که در نیمه اول با درخشش دروازه‌بان‌ها بدون گل مساوی به پایان رسید. اما در نیمه دوم رضا شکاری تعویض طلایی سیرجانی‌ها توانست قفل دروازه آلومینیوم را بشکند. بعد از گلزنی شکاری، حملات شاگردان قلعه‌نویی ادامه داشت تا این‌که شایان مصلح گل دوم را هم به سود گل‌گهر رساند تا سرمه‌ای‌پوشان بعد از ۵ هفته طعم پیروزی را بچشند.

گل‌گهر سیرجان با این نتیجه و ۳۹ امتیاز در رتبه ششم جدول موقعیت خود را تثبیت و آلومینیوم اراک هم با ۳۱ امتیاز به رتبه یازدهم جدول سقوط کرد.

مس رفسنجان دیگر نماینده فوتبال استان کرمان در یک بازی فنی در کرج توانست با دو گل تیم نساجی مازندران را از پیش رو بردارد و ۴۱ امتیازی شود.

این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد اما در نیمه دوم شاگردان ربیعی برای پیروزی و پس گرفتن رتبه چهارمی خود در جدول، تلاش بیشتری داشتند که در نهایت در دقایق پایانی بازی دو گل به ثمر رساندند.

مس رفسنجان با این نتیجه از مرز چهل امتیاز عبور کرد و با چهل و یک امتیاز فصل خوب خود را ادامه خواهد داد‌.

 




برد مقتدرانه نمایندگان فوتبال کرمان درلیگ برتر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برد مقتدرانه نمایندگان فوتبال کرمان درلیگ برتر