برد اقتصادی در آبادان؛ استقلال بُرد ولی صدرنشین نشد

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال به برتری یک بر صفر رسید. ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی(۶۷-امیرحسین فرهادی)، محمد […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال به برتری یک بر صفر رسید.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی(۶۷-امیرحسین فرهادی)، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده(۸۴ رحمی آل‌بو غبیش)، میثم تهی دست، حسین ساکی، عباس بوعذار(۷۷- محمد حسین باصری)، سینا مریدی( ۸۴ رضا امانی نژاد)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی(۷۷-جعفر سلمانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (۴۶- امیرعلی صادقی)، محمد محبی(۷۷-آرمان رمضانی)، مهدی قایدی(۸۸-زیبر نیک نفس) و ارسلان مطهری(۷۷-سجاد شهباززاده).

داور: بیژن حیدری

اخطار: سعید مهری، محمد محبی، کوین یامگا و صالح حردانی از استقلال ؛ محمد قنبری از صنعت نفت

گل: کوین یامگا(۸۶ پنالتی) برای استقلال

در نیمه نخست هر دو تیم به دنبال آن بودند تا ضمن کنترل حریف در ضدحملات صاحب موقعیت‌هایی شوند و این اتفاق برای استقلال و صنعت نفت رخ داد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم شکل بازی دو تیم تغییر چندانی نکرد ولی موقعیت‌های بیشتری نصیب‌شان شد و در نهایت این استقلال بود که روی غفلت بازیکنان صنعت نفت که خطای پنالتی دادند توسط کوین یامگا در دقیقه ۸۶ به گل رسید. پس از این گل تلاش زردپوشان آبادان برای جبران گل بی نتیجه بود و آبی‌پوشان یک بر صفر برنده شدند.

با برتری استقلال در این مسابقه، شاگردان ریکاردو ساپینتو ۲۶ امتیازی شدند و هم‌امتیاز با پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستادند. صنعت نفت هم با ۹ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

 

انتهای پیام/




برد اقتصادی در آبادان؛ استقلال بُرد ولی صدرنشین نشد

منبع:آنـــا
? برد اقتصادی در آبادان؛ استقلال بُرد ولی صدرنشین نشد