برداشت ۲۴۰۰ تن سیب درختی از باغات جنوب کرمان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از برداشت سیب درختی از قریب به ۵۷۲ هکتار باغات این منطقه خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، صادق حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل‌های منطقه در تولید محصولات باغی اظهار کرد: سطح کشت باغات سیب جنوب کرمان حدود […]


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از برداشت سیب درختی از قریب به ۵۷۲ هکتار باغات این منطقه خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، صادق حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل‌های منطقه در تولید محصولات باغی اظهار کرد: سطح کشت باغات سیب جنوب کرمان حدود ۵۷۲ هکتار است که از این سطح ۲۲ هکتار نابارور و ۵۵۰ هکتار بارور هستند.

وی بیان داشت: برداشت سیب در جنوب کرمان با ارقام زودرس گلاب از اواسط خرداد ماه شروع و تا اواخر مهر ماه با برداشت از ارقام دیررس تجاری (لبنانی زرد و لبنانی قرمز ) به پایان می‌رسد.

حسین‌زاده افزود: باغات سیب در مناطق کوهستانی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به‌ویژه مناطق ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه کشت و پرورش می‌یابد و با توجه به مساعد بودن شرایط اقلیمی، میوه سیب در این مناطق از کیفیت خوبی برخوردار است و قریب به ۲۴۰۰ تن محصول از باغات سیب منطقه برداشت و در بازارهای داخل و خارج از استان عرضه می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برداشت ۲۴۰۰ تن سیب درختی از باغات جنوب کرمان

منبع: فــارس
? برداشت ۲۴۰۰ تن سیب درختی از باغات جنوب کرمان