برخی بانک‌های کرمان هیچ پرداختی در تسهیلات تبصره ۱۸ ندارند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«عملکرد بعضی از بانک‌ها در تسهیلات تبصرۀ ۱۸ صفر است و در تعدادی از شهرستان‌ها هم هیچ پرداختی نداشتیم». محمدمهدی فداکار در جلسۀ ستاد تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های حمایتی استان کرمان با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت این تسهیلات اظهار کرد:«باید عملکرد دستگاه‌ها در ارزش‌سنجی […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«عملکرد بعضی از بانک‌ها در تسهیلات تبصرۀ ۱۸ صفر است و در تعدادی از شهرستان‌ها هم هیچ پرداختی نداشتیم».

محمدمهدی فداکار در جلسۀ ستاد تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های حمایتی استان کرمان با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت این تسهیلات اظهار کرد:«باید عملکرد دستگاه‌ها در ارزش‌سنجی طرح‌ها و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها نیز تسریع شود».

وی افزود:«تاخیر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ علاوه بر ایجاد نارضایتی،برنامه‌ریزی پروژه در مدت زمان اجرا،هزینه‌کرد،ایجاد اشتغال و تولید را بر هم می‌زند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،استاندار کرمان در این نشست که ۱۳ آبان‌ماه برگزار شد،بیان کرد:«دستگاه‌ها مرور و ارزش‌سنجی مجددی در طرح‌های معرفی به بانک به لحاظ دارای عملکرد بالا،ضرورت بیشتر،ارزش اقتصادی و محاسبات دقیق داشته باشند».

 




برخی بانک‌های کرمان هیچ پرداختی در تسهیلات تبصره ۱۸ ندارند

منبع:خبر کرمان
?

برخی بانک‌های کرمان هیچ پرداختی در تسهیلات تبصره ۱۸ ندارند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی