برخورد ۲ سواری با تراکتور ۶ مصدوم بر جای گذاشت

کرمان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از مصدومیت ۶ نفر در پی برخورد ۲ خودروی سواری با یک تراکتور خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، محمد امیرخانی گفت: درپی گزارش اورژانس مبنی بر برخورد ۲ سواری با یک تراکتور در کیلومتر ۱۰ […]

کرمان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از مصدومیت ۶ نفر در پی برخورد ۲ خودروی سواری با یک تراکتور خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، محمد امیرخانی گفت: درپی گزارش اورژانس مبنی بر برخورد ۲ سواری با یک تراکتور در کیلومتر ۱۰ محور فهرج به بم فرعی روستای غلور آباد یک تیم به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومین با تلاش تیم امداد و نجات به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این عملیات حدود ۴ ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی از ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه کار خود را آغاز و تاساعت ۲۱:۲۰ دقیقه نیز در محل حضور داشتند.

وی تصریح کرد: نیروهای هلال احمر ۶ مصدوم این حادثه را در محل به صورت سرپایی درمان و سپس یک مصدوم را به بیمارستان پاستور بم منتقل کردند.

کد خبر ۵۹۴۸۴۷۱




برخورد ۲ سواری با تراکتور ۶ مصدوم بر جای گذاشت

منبع: مــهر
? برخورد ۲ سواری با تراکتور ۶ مصدوم بر جای گذاشت