برخورد دستگاه قضایی کرمان با متصرفین اراضی دولتی

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی با متصرفین اراضی دولتی که متعلق به بیت‌المال است با قاطعیت برخورد کرده و به حواشی آن توجه نمی‌کند. به گزارش فت فتو ، یدالله موحد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: بستر رودخانه‌ها در مالکیت دولت است و احدی حق ندارد این بستر […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی با متصرفین اراضی دولتی که متعلق به بیت‌المال است با قاطعیت برخورد کرده و به حواشی آن توجه نمی‌کند.

به گزارش فت فتو ، یدالله موحد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: بستر رودخانه‌ها در مالکیت دولت است و احدی حق ندارد این بستر را تصرف کند وطرح جامع حد نگار اراضی دولتی و تثبیت مالکیت باید با سرعت بیشتر اجرایی شده و حریم و بستر رودخانه‌ها بسیار اهمیت دارد و باید حفظ شود.

 

وی افزود: اینکه کوتاهی از هیچ دستگاهی در رفع تصرف اراضی دولتی در استان کرمان جایز نیست و نمی‌پذیریم و دستگاه قضایی از رفع تصرف اراضی دولتی در استان حمایت خواهد کرد.

در این نشست اقای رشیدی مدیرعامل شرکت اب منطقه ای استان هم گفت از ۴۹ هزار کیلومتر طول رودخانه های استان ۸ هزار کیلومتر اسیب پذیر و نزدیک مراکز جمعیتی هستند که بر روی ۴۳۲۰ کیلومتر ازین بخش کار مطالعاتی و همچنین اخذ سند مالکیت و تعیین تکلیف بستر و رفع تصرف در حال انجام است.

سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان هم گفت : اولویت مطالعات بستر رودخانه‌ها با رودخانه‌هایی باشد که مانند رودخانه مناطق ییلاقی و سیرچ ارزش افزوده بیشتری دارند و بیشتر مورد نظر مین‌خواران است.
وی گفت: از سال ۹۳ تا کنون بیش از ۵۲۵ هکتار بستر رودخانه ها رفع تصرف شده است .




برخورد دستگاه قضایی کرمان با متصرفین اراضی دولتی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برخورد دستگاه قضایی کرمان با متصرفین اراضی دولتی