برخورد با فساد اداری دغدغه نظام و قوای سه‌گانه است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضائیه صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، جانشین انتظامی استان، بخشی دادستان مرکز استان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضائیه صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، جانشین انتظامی استان، بخشی دادستان مرکز استان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان کرمان و فرماندهان نظامی و انتظامی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این همایش با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: از تلاش جهادی همکارانم در اجرای عدالت و احقاق حق مردم در اقصی نقاط استان کرمان تشکر می‌کنم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله بهشتی، افزود: برکت جلسه امروز تقارن با دهه اول ماه ذی‌الحجه است و در آستانه دهه امامت و ولایت قرار داریم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه پیام جلسه امروز وحدت و همدلی و همراهی مسئولان استان در رده‌های مختلف است، گفت: ما برای پیشرفت و توسعه و آبادانی و اجرای عدالت به همراهی و همکاری و همدلی نیاز داریم که در استان کرمان این وحدت و هماهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ هزار پرونده قضایی در سال گذشته رسیدگی و رای صادر شده و احکام آن اجرایی شده است، بیان کرد: ۲۲۰ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی و برای آنها رای صادر شده است.

حمیدی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۸۸۰ هکتار از اراضی دولتی که تصرف شده بود به بیت‌المال برگشته است، افزود: برای سودجویان و متصرفین نیز تشکیل پرونده قضایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با فساد اداری امروز دغدغه نظام و هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه است، گفت: برخورد با فساد در کشور اعتماد مردم به نظام را افزایش می‌دهد و قوه قضائیه با اجرای عدالت به‌دنبال جذب اعتماد عمومی جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه شرایط کشور شرایط خاص و ویژه‌ای است، افزود: ما باید با این همه هجمه دشمن در تبلیغات و فضای رسانه‌ای با وحدت و همدلی کار کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان کرمان به‌دنبال اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و اجرای سند تحول قوه در این دوره است، ادامه داد: برای این مهم نیازمند همکاری همه ارکان نظام هستیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




برخورد با فساد اداری دغدغه نظام و قوای سه‌گانه است

منبع: تسنــیم
? برخورد با فساد اداری دغدغه نظام و قوای سه‌گانه است