برتری تیم شهربابک بر رفسنجان در لیگ برتر والیبال استان کرمان

تیم بابک مس ایرانیان شهربابک در حساس‌ترین بازی این هفته گروه یک لیگ برتر والیبال استان کرمان؛پیروز میدان شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  از هفته دهم لیگ برتر والیبال استان کرمان، یادبود مرحوم حاج‌علی رضایی، امروز از ساعت ۱۶ در سالن تختی رفسنجان تیم کیامهر رفسنجان میزبان تیم بابک مس ایرانیان شهربابک […]

تیم بابک مس ایرانیان شهربابک در حساس‌ترین بازی این هفته گروه یک لیگ برتر والیبال استان کرمان؛پیروز میدان شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  از هفته دهم لیگ برتر والیبال استان کرمان، یادبود مرحوم حاج‌علی رضایی، امروز از ساعت ۱۶ در سالن تختی رفسنجان تیم کیامهر رفسنجان میزبان تیم بابک مس ایرانیان شهربابک بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده شهربابک به پایان رسید. 

 

 

این بازی که در سالن تختی رفسنجان و با حضور پرشور  تماشاگران و مسئولین ورزش رفسنجان و با داوری آقای احمد سرمست (داور اول علی‌اصغر صابتی پور و داور دوم ابوالفضل نوذری) برگزار شد، در یک بازی جذاب، تیم بابک مس ایرانیان شهربابک در ست‌های اول، دوم و پنجم با نتایج ۲۵_۲۱، ۲۵_۱۸ و ۱۹_۱۷ به پیروزی رسید و تیم کیان مهر رفسنجان نیز ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵_۲۳ و ۲۵_۲۰ به اتمام رساند، ولی این نماینده شهربابک بود که توانست با دست پر رفسنجان را ترک کند. 

 از حواشی این بازی دیدنی، دریافت کارت قرمز توسط مربی تیم شهربابک و کمک مربی تیم رفسنجان به علت اعتراض به داوری؛ درگیری کوتاه دو تیم؛ وقفه‌ای طولانی در ست پنجم بازی به علت قطعی برق سالن و اهدای جوایزی در پایان بازی به تماشاگران از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی کیامهر بود.

لیگ برتر والیبال مردان استان در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت هر هفته در شهرهای مختلف استان پیگیری می‌شود که تیم کیانمهر نماینده رفسنجان در این دوره از مسابقات است.

 




برتری تیم شهربابک بر رفسنجان در لیگ برتر والیبال استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برتری تیم شهربابک بر رفسنجان در لیگ برتر والیبال استان کرمان