برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

سیرجان – سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه بازی با تیم گل‌گهر در سیرجان کار سختی است، گفت: برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. به گزارش فت فتو، ساکت الهامی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران گفت: قطعاً هر دو تیم با توجه به شناختی […]

سیرجان – سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه بازی با تیم گل‌گهر در سیرجان کار سختی است، گفت: برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

به گزارش فت فتو، ساکت الهامی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران گفت: قطعاً هر دو تیم با توجه به شناختی که از یکدیگر دارند، واقفند که از بازی فردا چه می‌خواهند و می‌دانند که بازی فردا در ادامه راه چقدر یاور و مدد خواهد بود.

وی ادامه داد: هر دو تیم پا به میدانی می‌گذارند که هر چند هر دو واقف سخت بودن بازی هستند ولی دوست دارند دست پر از میدان خارج بشوند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد تیم گل‌گهر اظهار داشت: بازی با تیم گل‌گهر در سیرجان کار سختی است، علی‌الخصوص که در رأس این تیم خوب یک مربی کاربلد و کاردان و بسیار باهوش مانند قلعه‌نویی قرار دارد.

الهامی در پایان افزود: امیدوارم که بازی خوب و باکیفیت برای هر دو تیم و تماشاگر پسند باشد و ان‌شاالله با دست پر از زمین خارج بشویم.

کد خبر ۵۳۴۰۶۸۰




برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

منبع:مــهر
? برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم