برای مبارزه با زمین‌خواری در کرمان یکصدا باشیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همه ما مسؤولان باید در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از حاشیه‌نشینی یکصدا باشیم و یک حرف را بزنیم تا مردم هم سردرگم نشوند. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهار داشت: کارگروهی برای بررسی مناطق اطراف […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همه ما مسؤولان باید در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از حاشیه‌نشینی یکصدا باشیم و یک حرف را بزنیم تا مردم هم سردرگم نشوند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهار داشت: کارگروهی برای بررسی مناطق اطراف شهر کرمان تشکیل شود تا بدانیم آیا تخلفی در این محدوده‌ها صورت گرفته است یا خیر.

وی ابراز کرد: همه ما مسؤولان باید در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از حاشیه‌نشینی یکصدا باشیم و یک حرف را بزنیم تا مردم هم سردرگم نشوند.

حمیدی با اشاره به اینکه وضعیت در منطقه ۱۴ معصوم مطلوب نیست، اضافه کرد: وظیفه خود را برای تامین مسکن به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد انجام نداده‌ایم و به‌همین دلیل شاهد وقوع حاشیه‌نشینی هستیم.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: اخیرا در زمینه مناطق حاشیه شهر کرمان چند دیدگاه وجود دارد، بعضی دیدگاه‌ها این است که با تصرف‌کنندگان و افرادی که برای آنها مالکیتی وجود ندارد، برخورد صورت گیرد و بعضی دیگر می‌گویند، همه حاشیه‌ها را به محدوده شهر و روستا اضافه کنیم که این امر به نیت زمین‌خواران کمک می‌کند.

سید مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به اینکه ما هم موافق هستیم، مشکل مردم حل شود، ادامه داد: دیدگاه‌ها درباره مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان متفاوت شده است و نمی‌دانیم کدام را پیش بگیریم و این در شرایطی‌ست که باید یک سیاست برای حاشیه شهر در استان شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: دولت وظیفه دارد خدمات را به مردم بدهد، اما خیلی از موارد در منطقه حاشیه‌نشین ۱۴ معصوم کرمان غیرقانونی است و ما نمی‌توانیم به آنها خدمات بدهیم.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: تخلفات صورت گرفته در آبادی‌های اطراف شهر کرمان باید بررسی شود تا مناطق حاشیه‌نشین جدیدی نداشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب





برای مبارزه با زمین‌خواری در کرمان یکصدا باشیم

منبع: فــارس
? برای مبارزه با زمین‌خواری در کرمان یکصدا باشیم