برای دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا (س) اقتدا کنیم

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حضرت زهرا(س) یاور امام خود بود و لذا در دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا سلام الله علیها اقتدا کنیم. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) یاور امام خود بود […]

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: حضرت زهرا(س) یاور امام خود بود و لذا در دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا سلام الله علیها اقتدا کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) یاور امام خود بود و لذا در دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا سلام الله علیها اقتدا کنیم.

وی امام یاوری حضرت زهرا (س) را بزرگترین درس دانست و گفت: بهترین شاخص برای امام‌یاوری این است که از جانشین امام که در حال حاضر رهبری عظیم الشأن انقلاب است، دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: متأسفانه در سازمان ملل حق وتو برای آمریکای جنایتکار در نظر گرفته شده که این امر باعث شده تا به امروز چهل بار آمریکایی‌ها از این حق به نفع رژیم غاصب صهیونیستی استفاده کنند و حتی در روزهای اخیر آتش بس را نیز وتو کردند.

علیدادی سلیمانی وتوی آمریکا در زمینه جنگ نابرابر در غزه را باعث کشته شدن زنان و کودکان فلسطینی دانست و افزود: چرا آنها که که از زن و آزادی دفاع می‌کردند، امروز در برابر قتل عام زنان غزه سکوت و حتی از آن حمایت می‌کنند.

امام جمعه کرمان در ادامه به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و ناامیدی جوانان را بسیار خطرناک دانست.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی آگاهانه و یا بدون اطلاع باعث ناامیدی جوانان و دانشمندان کشور می‌شوند که این امر جفا به کشور است.

کد خبر ۵۹۶۷۵۰۰




برای دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا (س) اقتدا کنیم

منبع: مــهر
? برای دفاع از امام جامعه باید به حضرت زهرا (س) اقتدا کنیم