با توجه به سختیِ بازی‌های هفته اول، نمایش خوبی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان گفت: بازی ها در هفته اول همیشه سختی خودش را دارد و فکر می کنم با توجه به همین شرایط هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و بازیکنانم نمایش قابل‌قبولی داشتند. به گزارش فت فتو؛ حمید حسینخانی در خصوص بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: از بازی بازیکنان […]

سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان گفت: بازی ها در هفته اول همیشه سختی خودش را دارد و فکر می کنم با توجه به همین شرایط هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و بازیکنانم نمایش قابل‌قبولی داشتند.

به گزارش فت فتو؛ حمید حسینخانی در خصوص بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: از بازی بازیکنان خود در هفته اول بازی های لیگ برتر امیدهای کشور برابر مس رفسنجان در این شهر که با تساوی بدون گل خاتمه یافت رضایت دارم.

او ادامه داد: بازی ها در هفته اول همیشه سختی خودش را دارد و فکر می کنم با توجه به همین شرایط هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و بازیکنانم نمایش قابل‌قبولی داشتند که جا دارد به بازیکنان هر دو تیم به خصوص نفرات شایسته تیم امید مس کرمان خسته نباشید عرض کنم و برای هر دو تیم استان کرمان در ادامه راه مسابقات این فصل آرزوی موفقیت داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان افزود: قطعا تیم ما در بازی های پیش رو نمایش های هماهنگ تر و بهتری ارائه خواهد کرد و به این مسئله با توجه به پتانسیل نفرات خود باور داریم.

حسینخانی در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: قضاوت دربی در هر رده سنی سخت و دشوار است و داور در بازی امروز تلاش زیادی داشت تا بازی با عدالت قضاوت شود که جا دارد به کادر داوری خسته نباشید و خدا قوت بگویم.




با توجه به سختیِ بازی‌های هفته اول، نمایش خوبی داشتیم

منبع:بــرنا
?
با توجه به سختیِ بازی‌های هفته اول، نمایش خوبی داشتیم