با برنامه‌ریزی به فکر سهمیه المپیک لس‌آنجلس هستیم

اصفهان تمام افتخارات اسکیت جهان را کسب کرده است شهرام اکبری رئیس هیات اسکیت استان اصفهان اظهار داشت: بی‌شک سال ۱۴۰۲ پر افتخارترین سال اسکیت استان اصفهان  و کشور در عرصه های بین المللی بود چراکه ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی ۳۰ مدال کسب و افتخارآفرینی کردند.  اولین مدال طلای بزرگسالان جهان در تاریخ اسکیت […]

اصفهان تمام افتخارات اسکیت جهان را کسب کرده است

شهرام اکبری رئیس هیات اسکیت استان اصفهان اظهار داشت: بی‌شک سال ۱۴۰۲ پر افتخارترین سال اسکیت استان اصفهان  و کشور در عرصه های بین المللی بود چراکه ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی ۳۰ مدال کسب و افتخارآفرینی کردند.

 اولین مدال طلای بزرگسالان جهان در تاریخ اسکیت توسط رضا لسانی کسب شد.

 همچنین اولین مدال تاریخ اسکیت در مسابقات آسیایی توسط ترانه احمدی به دست آمد و در مسابقات جهانی نیز موفق به کسب سه مدال شدیم.
وی افزود: در بخش اسکیت سرعت که مسابقات آن به میزبانی ایتالیا بود ۹ مدال توسط بازیکنان اصفهانی در رده نونهالان و نوجوانان کسب شد و این افتخارآفرینی‌ها ثابت کرد اصفهان پایتخت اسکیت ایران است.
شهرام اکبری ادامه داد: نزدیک به ۶ ورزشگاه سازمان‌یافته، ۶ هزار ورزشکار و ۴۰۰ داور و مربی فعال در عرصه اسکیت داریم و تمام تلاش خود را برای حمایت از این عزیزان به کار گرفته‌ایم.
رئیس هیات اسکیت استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۵۰ میلیون تومان هدایای نقدی را به افتخارآفرینان اهدا کرده‌ایم، افزود: امروز نیز همین مقدار تقدیم ورزشکاران خواهد شد. همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به قهرمانان به صورت غیر نقدی اهدا می‌شود.
وی گفت: تمام افتخارات اسکیت جهان به غیر از سهمیه المپیک را کسب کرده‌ایم و با برنامه‌ریزی مناسب سهمیه المپیک لس‌آنجلس را نیز به کارنامه ورزشی استان اصفهان اضافه خواهیم کرد. امیدوارم با حمایت اهالی ورزش زیر ساخت‌ها فراهم شود تا به این مهم دست پیدا کنیم.

در پایان اکبری ضمن انتقاد از دانشگاه اصفهان اظهار داشت : دانشگاه اصفهان برای ترانه احمدی دانشجوی این دانشگاه حتی یک بنر تبریک هم نزد اما برای یک کلیپ شبانه بیانیه صادر کرد .

انتهای پیام 

 




با برنامه‌ریزی به فکر سهمیه المپیک لس‌آنجلس هستیم

منبع: بــرنا
? با برنامه‌ریزی به فکر سهمیه المپیک لس‌آنجلس هستیم