باید روحیه امید را با کار و تلاش به جامعه تزریق کرد

کرمان- فت فتو- معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: دولتمردان در دولت سیزدهم باید در تمام میدان ها کنار مردم کار کنند و باید روحیه امید را با کار و تلاش به جامعه تزریق کرد. به گزراش فت فتو، رحمان جلالی روز شنبه در آئین معرفی سرپرست فرماندرای شهرستان انار اظهار کرد: در دولت رئیسی مدعی […]

کرمان- فت فتو- معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: دولتمردان در دولت سیزدهم باید در تمام میدان ها کنار مردم کار کنند و باید روحیه امید را با کار و تلاش به جامعه تزریق کرد.

به گزراش فت فتو، رحمان جلالی روز شنبه در آئین معرفی سرپرست فرماندرای شهرستان انار اظهار کرد: در دولت رئیسی مدعی هستیم که خدمات و تکریم ارباب رجوع باید ۱۰۰ برابر بشود.

معاون سیاسی استانداری کرمان افزود: فرماندار ِ ما در دولت رئیسی فرماندار هیچ جناحی نیست و فرماندار مردم است و مردم ولی نعمت ما هستند؛ مسئول در سیستم جمهوری اسلامی نوکر مردم است و جمهوری اسلامی را با این دکترین می شناسیم.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب بر محوریت جوان است. جوان هم نکته مهم رهبر انقلاب اسلامی است که فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی اگر ده سال دیگر زنده بود در هیمن مسئولیت او را نگه می داشتم لذا جوان یعنی کسی که روحیه نشاط و شادابی دارد.

معاون سیاسی استانداری کرمان در ادامه گفت: حوزه زیرساختی باید تمام ظرفیت های شهرستان انار شناسایی شود؛ آفتاب در شهرستان انار به مدت ۳۵۰ روز می تابد که باید به دنبال خلق ثروت بروید.

وی ادامه داد: یکی از جاهایی که باید مزرعه فوتو ولتاییک ایجاد شود شهرستان انار است شما باید برق تولید و بفروشید، نباید به تک محصولی کشاورزی پسته تکیه کنید.

جلالی بیان کرد: به دنبال سرمایه گذار بروید و در این شهرستان برای ایجاد زیرساخت ها این مزارع را ایجاد کنید که خلق ثروت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کسی که گفتمان دولت رئیسی را قبول داشته باشد جایش در دولت ماست و باید از ظرفیتش استفاده شود گفت: این انسان انسانی متعهد و توانمند است و فرمانداران باید از نخبگان استفاده کنند.

جلالی ادامه داد: همه باید در دولت رئیسی کمک کنند؛ دولت جدید دولت مردمی است و جراحی اقتصادی مال مردم است. رئیسی با این رویکرد امده است که با فساد و رانت مبارزه کند، گلوگاه اصلی فساد همین سوبسیدی بود که به واردکنندگان داده می شد که هیچ جای دنیا به واردکننده سوبسید نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: در قصه نظارت ها همه جوره باید پای کار آمد؛ در حوزه کالای اساسی مشکلی نداریم اما در حوزه نظارت مشکل وجود دارد و ما روی نظارت ها به شدت به همکاری مردم نیاز داریم تا در نظارت کنترل بازار داشته باشیم و جراحی اقتصادی در بلند مدت سودش به مردم برسد.

در ادامه از زحمات آقای زهرودی قدردانی و محسن صالحی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان انار منصوب و معرفی شد.

شهرستان انار در ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




باید روحیه امید را با کار و تلاش به جامعه تزریق کرد

منبع: ایرنـا
? باید روحیه امید را با کار و تلاش به جامعه تزریق کرد