باید تمام چاه‌های آب استان کرمان به کنتور هوشمند مجهز شوند

استاندار کرمان گفت: همه چاه‌های آب استان کرمان باید به کنتور هوشمند مجهز شوند. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای فداکار در کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی ضمن تاکید بر نصب کنتور بر چاه‌های آب غیرمجاز گفت: در این راستا اقناع افکار عمومی و تبلیغات رسانه‌ای ضرورت دارد. […]

استاندار کرمان گفت: همه چاه‌های آب استان کرمان باید به کنتور هوشمند مجهز شوند.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای فداکار در کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی ضمن تاکید بر نصب کنتور بر چاه‌های آب غیرمجاز گفت: در این راستا اقناع افکار عمومی و تبلیغات رسانه‌ای ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه با کمک مردم باید مدیریت آب و صرفه‌جویی درست انجام شود، گفت: صنایع و جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان هم باید کمک کنند.
 
وی افزود: باید ظرفیت برای صنعت ایجاد شود تا آن‌ها مجدد کمک کند و باید چاه‌ها را ساماندهی کرد، با پلمپ چاه‌های غیر مجاز به صنعت و اشتغال بیشتر می‌شود.

رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان کرمان‌ هم با اعلام اینکه ۳۳ درصد مجموعه سدها پر هستند، گفت: بیش از ۵۹ میلیون متر مکعب آب از تخلیه چاه‌ها را داشتیم.

وی افزود: رودبار، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج ‌و جیرفت بیشترین چاه‌ها را دارند و ۸ هزار و ۸۰۰ چاه فاقد پروانه در استان داریم.

انتهای خبر/ک




باید تمام چاه‌های آب استان کرمان به کنتور هوشمند مجهز شوند

منبع:آرمـان
? باید تمام چاه‌های آب استان کرمان به کنتور هوشمند مجهز شوند