باید برای حمایت از تولیدکنندگان حقیقی تلاش مضاعفی انجام شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این‌که در سطح استان باید تلاش مضاعفی برای به کارگیری ظرفیت‌ها در راستای حمایت از تولید،اشتغال و نیز ‌حمایت از تولیدکنندگان واقعی صورت گیرد،گفت:«در حوزۀ حمایت از تولید باید بر مبنای هم‌افزایی و تعامل مجموعه‌های قضایی،مقننه و اجرایی،به نحوی اقدام شود که […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این‌که در سطح استان باید تلاش مضاعفی برای به کارگیری ظرفیت‌ها در راستای حمایت از تولید،اشتغال و نیز ‌حمایت از تولیدکنندگان واقعی صورت گیرد،گفت:«در حوزۀ حمایت از تولید باید بر مبنای هم‌افزایی و تعامل مجموعه‌های قضایی،مقننه و اجرایی،به نحوی اقدام شود که شورای گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی محقق شود».

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی،افزایش کیفیت و کمیت در تولید را از نیازهای امروز جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد:«به منظور تحقق این امر در ابتدا باید نسبت به شناسایی وضع موجود و تدوین برنامه‌های مورد نظر اقدام نموده و در روند اجرا نیز به صورت مستمر به موضوع نظارت در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت،میان‌مدت و بلندمدت توجه شود تا در نهایت اقدام مناسبی در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی در سطح استان اجرایی شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان،وی ۳۱ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد:«تولیدکنندگان باید مطمئن باشند که حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتیبان آن‌هاست».

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به این‌که حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و‌بخش خصوصی در اولین روز کاری و اولین جلسۀ کاری خود را را به فال نیک می‌گیرم،ادامه داد:«انگیزه دارم براساس تجربیات گذشته در این جلسه راهبردی،در حوزۀ توسعه در خدمت شما باشم و ان‌شاءلله بتوانیم پشتوانه‌ای برای صنعتگران،معدن‌کاران،کشاورزان و تولیدکنندگان باشیم».

وی از زحمات و خدمات رئیس کل سابق دادگستری استان کرمان نیز تقدیر کرد و ادامه داد:«به سهم خود از زحمات و تلاش‌های صادقانه،دلسوزانه و ‌مجدانۀ دکتر موحد تشکر کرده و تلاش می‌کنیم از نظرات ایشان در حوزۀ حمایت از تولید استفاده کنیم».

حمیدی تصریح کرد:«اقتصاد موضوع اول کشور است و اهمیت این امر در تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در  انتخاب شعار سال‌ها به ویژه در سال‌های اخیر مشخص است که معظم له همواره شعار سال‌ها را بر اساس مسائل اقتصادی  انتخاب می‌کنند».

وی با تاکید بر این‌که تلاش‌های بسیار خوبی تاکنون انجام شده است،ادامه داد:«واقف هستیم که این تلاش‌ها لازم است اما کافی نیست و هر فرد باید در چارچوب وظایف خود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های اساسی‌تری بردارد».

حمیدی گفت:«تعیین نقش هر یک از سازمان‌ها در تحقق حمایت از تولید و رصد عملکردها از راهبردهای مهم برای تحقق توسعۀ اقتصادی و حمایت حقیقی از تولید است». /پ




باید برای حمایت از تولیدکنندگان حقیقی تلاش مضاعفی انجام شود

منبع:خبر کرمان
?

باید برای حمایت از تولیدکنندگان حقیقی تلاش مضاعفی انجام شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی