باید با مدیریت هوشمند از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کرد

کرمان – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند پنج گانه از فردا در استان اجرایی می‌شود گفت: تمام کارکنان باید واکسیناسیون شوند. به گزارش فت فتو، رحمان جلالی ۲۰ آذر ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز […]

کرمان – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند پنج گانه از فردا در استان اجرایی می‌شود گفت: تمام کارکنان باید واکسیناسیون شوند.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی ۲۰ آذر ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: امروز ستاد ملی کرونا برگزار و آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ شهری با وضعیت قرمز کرونایی در کشور و استان کرمان نداریم و ۳۲۱ شهرستان کشور وضعیت آبی دارند که امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد افزود: سه شهرستان استان کرمان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند پنج گانه از فردا در استان اجرایی می‌شود گفت: تمام کارکنان باید واکسیناسیون شوند و در غیر این صورت باید تست PCR از آنها دریافت شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران حتماً واکسیناسیون کارکنان ادارات و اصناف را پیگیری کنند ادامه داد: وضعیت بیماری کرونا در کشور بسیار شکننده است و باید با مدیریت هوشمند از گسترش بیماری جلوگیری کرد.

کد خبر ۵۳۷۳۱۴۱




باید با مدیریت هوشمند از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کرد

منبع:مــهر
? باید با مدیریت هوشمند از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کرد