باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت همه جانبه کرد

کرمان- امام جمعه موقت کرمان گفت: امروز بر همه ما واجب است که به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابیم. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین گفت: وظیفه ما جدای از شرکت در راهپیمایی، ارسال کمک‌های نقدی […]

کرمان- امام جمعه موقت کرمان گفت: امروز بر همه ما واجب است که به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابیم.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین گفت: وظیفه ما جدای از شرکت در راهپیمایی، ارسال کمک‌های نقدی است.

وی با اشاره به جنگ اسرائیل و فلسطین گفت: دشمن از طریق جنگ رسانه‌ای در تلاش است تا تحلیل‌های غلط از این جنگ ارائه کرده و به غلط به دنیا تلقین کند که اسرائیل مظلوم واقع شده است!

شیخ بهایی ادامه داد: دشمن با زیرکی کشته‌های اسرائیل را به رخ دنیا می‌کشد و می‌گوید که چه فرقی می‌کند اسرائیل، فلسطینی‌ها و آنها اسرائیلی‌ها را می کشند!

خطیب موقت نمازجمعه کرمان اتفاقات روزهای قبل در فلسطین اشغالی را در تاریخ اسلام و تاریخ معاصر بی نظیر دانست و ضمن اشاره به عدم ترس و اضطراب سربازان فلسطینی در نبرد نابرابر با رژیم صهیونیستی، گفت: به طور قطع می‌توان گفت هر آنچه در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاد از تأثیرات انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل بود.

وی در ادامه کشتار فلسطینی‌ها را از جنایات همیشگی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: دشمن صهیونیست فشار را بر مردم مظلوم غزه افزایش داده تا بتواند این مردم شهادت طلب را از ادامه مقاومت پشیمان کند، اما مردم غزه، با روحیه از خودگذشتگی و فداکاری در مقابل ظلم و ستم اشغالگران ایستادند.

شیخ بهایی آبروی رژیم صهیونیستی را بر باد رفته دانست و گفت: با این ضربه‌ای که از غزه بر پیکره نظام اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر وارد شد، فتح الفتوح ایجاد شد و پیروزی فلسطین در این جنگ قطعی است.

کد خبر ۵۹۱۰۵۵۲




باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت همه جانبه کرد

منبع: مــهر
? باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت همه جانبه کرد