بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کاری کنند

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قوانین عنوان کرد: بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کار کنند و شرکت های بزرگ گردش مالی خود را به استان انتقال دهند و با مدیران خاطی باید برخورد شود و منابع استان نباید از کرمان خارج شود. […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قوانین عنوان کرد: بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کار کنند و شرکت های بزرگ گردش مالی خود را به استان انتقال دهند و با مدیران خاطی باید برخورد شود و منابع استان نباید از کرمان خارج شود.

محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: با توجه به دادن مجوز بندر خشک به استان کرمان باید نشستی با وزیر راه و شهرسازی که مجوز آن را صادر کرده، داشته باشیم زیرا شائبه وقوع فساد بزرگی در زمینه بندر خشک مطرح می باشد و یکی از مبادی فسادزا در این موضوع استان کرمان است.

او در ادامه درخواست کرد که مجمع نمایندگان به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه کشور نامه ای بنویسند و از آنها سوال شود که چرا اعتبارات تبصره ماده ۱۸ هنوز به صورت کامل ابلاغ نشده است؟ مگر چند ماه دیگر تا پایان سال باقیمانده است!؟

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قوانین عنوان کرد: بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کاری کنند و شرکت های بزرگ گردش مالی خود را به استان انتقال دهند و با مدیران خاطی باید برخورد شود و منابع استان نباید از کرمان خارج شود.

انتهای پیام




بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کاری کنند

منبع: ایـسنا
? بانک های استان کرمان برای اشتغال زایی کاری کنند