بانوی کارآفرینی که چرخ زندگی را با خیاطی می‌چرخاند

پروین سلاجقه، بانوی کارآفرین عنبرآبادی ضمن اینکه با چرخ خیاطی چرخ زندگی را می‌چرخاند در کنار آن به ترویج کارهای فرهنگی نیز مشغول است. به گزارش نذیر کرماناز کرمان،کم نیستند بانوان کارآفرینی در جنوب کرمان که با تلاش و اعتماد‌ به‌ نفس و با دست خالی توانسته‌اند، با تکیه بر ایده‌های نو و همت که […]

پروین سلاجقه، بانوی کارآفرین عنبرآبادی ضمن اینکه با چرخ خیاطی چرخ زندگی را می‌چرخاند در کنار آن به ترویج کارهای فرهنگی نیز مشغول است.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان،کم نیستند بانوان کارآفرینی در جنوب کرمان که با تلاش و اعتماد‌ به‌ نفس و با دست خالی توانسته‌اند، با تکیه بر ایده‌های نو و همت که هر کدام از اینها نماد اقتصاد مقاومتی اشتغال‌زایی ایجاد کنند.

 
برای ایجاد یک شغل تنها پول نیاز نیست بلکه اعتماد به نفس و غیرت می‌خواهد.
 
در همین رابطه به سراغ پروین سلاجقه بانوی کار آفرین عنبرآبادی رفتیم که در کنار کار خیاطی کارهای فرهنگی انجام می‌دهد.
 
پروین سلاجقه بانوی کارآفرین عنبرآبادی در گفتگویی اظهار کرد: به دلیل علاقه زیادم به کارهای فرهنگی سعی کردم در کنار کار خدماتی کار فرهنگی هم انجام دهم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر برای دو نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: از اینکه موجب کار خیر شده‌ام، خوشحالم و از این بابت راضی هستم چرا که دو نفر در کنار من زحمت می‌کشند و مشغول به کار هستند.
 
وی افزود: رعایت شئونات و فرهنگ ایرانی اسلامی سرلوحه کارم است و به افرادی که در کنارم کار می‌کنند این را متذکر شدم.
 
این بانوی کار آفرین عنبرآبادی تصریح کرد: در کار خیاطی هیچ زمان خودم به مشتریان مدل نمی‌دادم و اگر مدلی هم در بحث شئونات اسلامی شایسته نباشد با مشاوره دادن و اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگوی ماست در بحث حجاب تا جایی اطلاعات و سوادش را تلاش کنم.
سلاجقه بیان کرد: به مشتریانی که که می‌دانم گرایش به کار‌های مذهبی دارند، همیشه کتاب معرفی می‌کنم یا حدیث یا مطالبی را که پای منبر‌ها برداشت کردم به آن‌ها هم انتقال می‌دهم.
 
وی خاطر نشان کرد: برای اینکه در بین مشتریان اهمیت برنامه مذهبی را ترویج دهم، در ایام محرم، فاطمیه و ماه رمضان کارم را تعطيل می‌کنم و باید این تداعی شود که ارزش برنامه‌های مذهبی خیلی مهم‌تر از کار روزانه است.
 
بانوی کار افرین عنبرآبادی اظهار کرد: از زمانی که رهبر عزیزمان فرمودند؛ هر کس در بحث فرزند آوری چه خودش فرزند بیاورد و یا تبلیغ بکند شامل دعای نیمه شب من می‌شود بنده هم از همان زمان در این بحث به اندازه توان خودم تلاش دارم به همه بانوان پیشنهاد می‌کنم، اگر فرزند بیاورند یک دست لباس رایگان دریافت کنند.
 
وی در پایان افزود: خدا را شاکرم تابحال در زندگی، تربیت فرزند وکارم موفق بوده‌ام و از این بابت ممنون الطاف خداوند هستم.
 
انتهای خبر/ بهادری 




بانوی کارآفرینی که چرخ زندگی را با خیاطی می‌چرخاند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? بانوی کارآفرینی که چرخ زندگی را با خیاطی می‌چرخاند