بانوان سرزمین سردار به پویش «مقلوبه» پیوستند/ تمرین واژگونی رژیم صهیونسیتی کنار مزار «حاج‌قاسم»

جمعی از بانوان کرمان در همراهی با مرابطات مسجدالاقصی، پویش مقلوبه‌ی فلسطینی را به نماد واژگونی رژیم صهیونیستی از جوار مزار شهید القدس-حاج‌قاسم سلیمانی-اجرا کردند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در فلسطین به زنانی که زندگی خود را وقف مسجدالاقصی کرده‌اند، «مرابطه» و به جمع آن‌ها «مرابطات» می‌گویند. مرابطات در ماه رمضان نوعی غذای […]


جمعی از بانوان کرمان در همراهی با مرابطات مسجدالاقصی، پویش مقلوبه‌ی فلسطینی را به نماد واژگونی رژیم صهیونیستی از جوار مزار شهید القدس-حاج‌قاسم سلیمانی-اجرا کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در فلسطین به زنانی که زندگی خود را وقف مسجدالاقصی کرده‌اند، «مرابطه» و به جمع آن‌ها «مرابطات» می‌گویند. مرابطات در ماه رمضان نوعی غذای فلسطینی به نام «مقلوبه» می‌پزند و در سفره افطاری می‌گذارند.

شیوه کشیدن این غذا داخل سینی، طوری که قابلمه را به‌یک‌باره روی سینی وارونه می‌کنند و به ته قابلمه می‌کوبند تبدیل به نماد مبارزه و نشانه سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، در تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان پویش پخت غذای مقلوبه برگزار کرد.

جمعی از بانوان کرمان در همراهی با مرابطات مسجدالاقصی، پویش مقلوبه‌ی فلسطینی را به نماد واژگونی رژیم صهیونیستی از جوار مزار شهید القدس-حاج‌قاسم سلیمانی- اجرا کردند.

 در این پویش معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان و مدیریت خواهران ناحیه حضور داشتند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب






بانوان سرزمین سردار به پویش «مقلوبه» پیوستند/ تمرین واژگونی رژیم صهیونسیتی کنار مزار «حاج‌قاسم»

منبع: فــارس
? بانوان سرزمین سردار به پویش «مقلوبه» پیوستند/ تمرین واژگونی رژیم صهیونسیتی کنار مزار «حاج‌قاسم»