بانوان رفسنجانی همچنان پشت درهای بسته ورزشگاه شهدای مس

فت فتو/کرمان مدیر روابط ‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت ورود بانوان رفسنجانی به ورزشگاه شهدای مس توضیحاتی ارائه کرد. سیدحمید موسوی در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: طبق صحبتی که با حراست وزارت ورزش انجام شده، هنوز برای هیچ ورزشگاهی در کشور غیر از آزادی تهران، مجوز حضور […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط ‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت ورود بانوان رفسنجانی به ورزشگاه شهدای مس توضیحاتی ارائه کرد.

سیدحمید موسوی در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: طبق صحبتی که با حراست وزارت ورزش انجام شده، هنوز برای هیچ ورزشگاهی در کشور غیر از آزادی تهران، مجوز حضور بانوان صادر نشده و از طرفی شورای تامین شهرستان رفسنجان نیز با این موضوع موافقت نکرده است.

وی با بیان اینکه باشگاه مس رفسنجان برای ورود بانوان به ورزشگاه آمادگی لازم را دارد، افزود: طراحی مستقل ورودی بانوان برای ورزشگاه شهدای مس رفسنجان انجام شده اما چون مستلزم هزینه است به محض اخذ مجوز، ورودی مستقل بانوان ایجاد می‌شود.

مدیر روابط ‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: در صورت اخذ مجوز حضور بانوان، ورودی مستقل در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان ظرف چند روز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام




بانوان رفسنجانی همچنان پشت درهای بسته ورزشگاه شهدای مس

منبع: ایـسنا
? بانوان رفسنجانی همچنان پشت درهای بسته ورزشگاه شهدای مس