باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا و احشام جنوب استان کرمان منهدم شد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سازمان یافته سارقان طلای منازل و احشام در جیرفت خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طلای منازل در جیرفت و شهرستان‌های جنوبی استان، شناسایی و دستگیری […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سازمان یافته سارقان طلای منازل و احشام در جیرفت خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طلای منازل در جیرفت و شهرستان‌های جنوبی استان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس جیرفت قرار گرفت و با پی جویی های بی وقفه مأموران پلیس آگاهی اعضای این باند هنگام اوراق کردن خودروهای سرقتی در یک منزل در یکی از محله‌های جیرفت غافلگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ سارق و ۵ مالخر مرتبط با آنان گفت: اعضای این باند مسلح که با ورود به منازل اقدام به زورگیری و سرقت طلای خانم‌ها می‌کردند تا کنون به ۱۶ فقره سرقت طلا و احشام اعتراف کرده‌اند.

سردار فرشید با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و سه خودرو از این باند تصریح کرد: این سارقان پس از بازسازی صحنه‌های جرم، واکاوی مخفیگاهشان و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر ۶۰۰۰۵۱۶




باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا و احشام جنوب استان کرمان منهدم شد

منبع: مــهر
? باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا و احشام جنوب استان کرمان منهدم شد