باند قاچاق چوب در جنوب کرمان متلاشی شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان سه کارمند منابع طبیعی این شهرستان بازداشت شدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، افشین صالحی افزود: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونان اداره منابع طبیعی این شهرستان و ۲ […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان سه کارمند منابع طبیعی این شهرستان بازداشت شدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، افشین صالحی افزود: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونان اداره منابع طبیعی این شهرستان و ۲ نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان کرمان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی ۲ نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور، بدون اخذ مجوزهای لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه، اقدام به قاچاق چوب به استان‌های شمالی کشور می‌کردند که با صدور دستورات قضائی محموله‌های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در برخورد با فساد مصمم هستیم و برخورد با مجرمان یقه سفید و فساد اداری اقتصادی برنامه اصلی دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت است اظهار داشت: تمام حساب‌های بانکی و مسائل مالی مرتبط با این تخلف شناسایی شده و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم دادگاه جیرفت قرار گرفته و دستورات مقتضی نیز در این زمینه صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تاکید کرد: همچنین متهمان دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی هستند که تحقیقات در این زمینه نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه جرایم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام می‌شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند با شدت برخورد قانونی خواهد شد.

صالحی نژاد افزود: متهمان این پرونده با قطع درختان در جنوب استان کرمان اقدام به قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می‌کردند.

وی افزود: در این رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت در (جنوب کرمان) دستگیر و پرونده قضائی برای آنها تشکیل شده است و دستورات قضائی لازم به منظور دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.

کد خبر ۵۹۳۷۹۱۵




باند قاچاق چوب در جنوب کرمان متلاشی شد

منبع: مــهر
? باند قاچاق چوب در جنوب کرمان متلاشی شد