باند سارقان خودرو در دام پلیس کرمان افتادند

کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری اعضای ۴ نفره باند سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو با کشف ۳۶ فقره سرقت خبر داد. به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ. مهدی پورامینایی، ظهر یکشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در شهرستان کرمان، بلافاصله اقدامات پلیس آغاز و با تحقیقات میدانی مأموران کلانتری […]

کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری اعضای ۴ نفره باند سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو با کشف ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ. مهدی پورامینایی، ظهر یکشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در شهرستان کرمان، بلافاصله اقدامات پلیس آغاز و با تحقیقات میدانی مأموران کلانتری ۱۴ چهار سارق حرفه‌ای در این زمینه شناسایی شدند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان هنگام سرقت در یک عملیات پلیسی افزود: سارقان به سرقت ۶ دستگاه خودرو و۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو در کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تأکیدبر تعامل روز مردم با پلیس به منظور پیشگیری از وقوع سرقت افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر ۶۰۵۱۳۷۱




باند سارقان خودرو در دام پلیس کرمان افتادند

منبع: مــهر
? باند سارقان خودرو در دام پلیس کرمان افتادند