بازی پرسپولیس را خوانده بودیم/ روی بد فوتبال به ما نشان داده شد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با بازیخوانی خوب توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم اما در نهایت شکست را پذیرا شدیم. به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد. بازیکنان مس خوب […]

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با بازیخوانی خوب توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم اما در نهایت شکست را پذیرا شدیم.

به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد. بازیکنان مس خوب بودند. می توانستیم باهوش تر باشیم و در کار دفاعی هوشمندانه تر بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: عملکرد حریف را بازیخوانی کرده بودیم. تعویض های آنها را هم پیش بینی کرده بودیم و می توانستیم بهتر از این باشیم.

حسین خانی درباره جایگاه نا مطلوب مس کرمان در جدول تصریح کرد: روی بد فوتبال را چند هفته ای است می بینیم. برای تیم هایی که در وضعیت بحرانی هستند باید ببینید چطور از این وضعیت رها می شوند. حتما ردپای یک پنالتی در رهایی آنها از انتهای جدول بوده است. نمی دانم چرا به مشکلات داوری تیم ما رسیدگی نمی شود.

او درباره برنامه باشگاه مس کرمان در تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: هر سه سهمیه آزاد خود را خواهیم گرفت. از یک نفر از آنها امروز رونمایی کردیم و نفر بعدی قرار است به زودی بیاید. البته من از بازیکنان تیم راضی هستم و مشکلی ندارم اما می خواهیم تیم را تقویت کنیم و برنامه ویژه در نظر داریم.

کد خبر ۵۶۱۸۵۵۷




بازی پرسپولیس را خوانده بودیم/ روی بد فوتبال به ما نشان داده شد

منبع: مــهر
? بازی پرسپولیس را خوانده بودیم/ روی بد فوتبال به ما نشان داده شد