بازگشت ۱۲هزارمترمربع اراضی زراعی «ماهان» به چرخه تولید

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرمان از بازگشت ۱۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، به چرخه تولید خبر داد. امیرعباس نخعی در گفت‌وگو با فت فتو در ماهان عنوان کرد: امروز بیش از ۱۲هزار مترمربع تغییر کاربری غیرمجاز به‌صورت قطعه‌بندی و دیوارچینی به ارتفاع دو متر در اراضی […]


رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرمان از بازگشت ۱۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، به چرخه تولید خبر داد.

امیرعباس نخعی در گفت‌وگو با فت فتو در ماهان عنوان کرد: امروز بیش از ۱۲هزار مترمربع تغییر کاربری غیرمجاز به‌صورت قطعه‌بندی و دیوارچینی به ارتفاع دو متر در اراضی کشاورزی منطقه عبدل‌آباد شهر محی‌آباد از توابع بخش ماهان قلع و قمع شد و اراضی زراعی به حالت اولیه بازگشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: تخریب ساخت‌وساز‌های غیرمجاز با هدف حفظ امنیت غذایی، استمرار تولید و صیانت از اراضی کشاورزی پس از طی مراحل قانونی، با دستور قضایی و حضور مسؤولان ذی‌ربط انجام شد.

 نخعی با بیان اینکه احداث بنا یا حصارکشی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی است، ادامه داد: طبق قانون با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: مالکان زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز‌های قانونی از جهاد کشاورزی اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند و در صورتی که شخصی قصد خرید زمین، ویلا یا ملک در مناطق دارای کاربری کشاورزی را دارد، ابتدا از اداره امور اراضی شهرستان استعلام کند تا در دام زمین‌خواران و سودجویان گرفتار نشود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





بازگشت ۱۲هزارمترمربع اراضی زراعی «ماهان» به چرخه تولید

منبع:فــارس
? بازگشت ۱۲هزارمترمربع اراضی زراعی «ماهان» به چرخه تولید