بازگشت ممنوعیت تردد شبانه به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداداز امروز

بصیری درجمع خبرنگاران گفت در نقشه کرونایی استان، ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان انار، عنبرآباد و فهرج در وضعیت نارنجی قرار دارند به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان،اقای بصیری با اشاره به تعطیلی سراسری هفته گذشته گفت: در این مدت ۱۶ مبادی ورودی استان کنترل شدند و باعث شد تردد […]

بصیری درجمع خبرنگاران گفت در نقشه کرونایی استان، ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان انار، عنبرآباد و فهرج در وضعیت نارنجی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان،اقای بصیری با اشاره به تعطیلی سراسری هفته گذشته گفت: در این مدت ۱۶ مبادی ورودی استان کنترل شدند و باعث شد تردد بین استانی محدود شود که این دستورالعمل تا جمعه ۵ شهریور ماه ادامه دارد.
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: میزان اعمال قانون در هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن، ۸۵ درصد افزایش داشته است در حالی که میزان ترددها نسبت به هفته قبل ۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
بصیری از میانگین ۷۰ درصدی رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مجالس عزاداری دهه اول محرم را اعلام کرد و افزود:میزان نذورت امسال ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد، اما این نذورات به سمت کمک‌های مومنانه سوق پیدا کرد و ۷۰ درصد به کمک‌های مومنانه اختصاص یافت و ۳۰ درصد دیگر نذر مردم در طبخ غذا به خانه‌ها توزیع شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت در شرایط قرمز هفت گروه شغلی منع فعالیت دارند، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها و تالارهای پذیرایی  نمی توانند در فضای بسته فعالیت کنند.
وی ادامه داد: سالن‌های سینما و تئاتر، شهربازی، باغ‌وحش و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی تعطیل است.
وی ابراز داشت: بازارهای سرپوشیده و بسته که تاکنون منع فعالیت داشتند، با تدوین و ابلاغ دستورالعمل جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کد ویدیو




بازگشت ممنوعیت تردد شبانه به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداداز امروز

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازگشت ممنوعیت تردد شبانه به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداداز امروز