بازگشایی مسیر ریلی فهرج -زاهدان

مسیر ریلی فهرج به زاهدان که به علت خارج شدن لوکوموتیو قطار از ریل مسدود شده بود بازگشایی شد. به گزارش فت فتو، مسافران قطار تهران – زاهدان هم که به علت مسدود شدن مسیر ریلی، در ایستگاه فهرج مستقر بودند بعد از حدود ۷ ساعت معطلی راهی مقصد شدند.فرماندار فهرج در تماس تلفنی با […]

مسیر ریلی فهرج به زاهدان که به علت خارج شدن لوکوموتیو قطار از ریل مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش فت فتو، مسافران قطار تهران – زاهدان هم که به علت مسدود شدن مسیر ریلی، در ایستگاه فهرج مستقر بودند بعد از حدود ۷ ساعت معطلی راهی مقصد شدند.
فرماندار فهرج در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت: حدود ساعت ۷ و نیم صبح امروز یکی از چرخ‌های لوکوموتیو قطار مسافری تهران زاهدان با ۳۱۴ مسافر در محدوده استان سیستان و بلوچستان و در منطقه شورگز به علت انباشت شن بر روی ریل‌ها از ریل خارج و موجب مسدود شدن مسیر شد.
حسین سعیدنیا افزود: با توجه به تداوم شرایط نامناسب جوی و وجود طوفان شن / واگن‌های مسافری قطار با اعزام یک لوکوموتیو از فهرج به ایستگاه این شهر منتقل شدند و تدابیر لازم برای اعزام مسافران با اتوبوس به زاهدان اندیشیده شد.
وی گفت: پس از انتقال تعدادی از مسافران با دو دستگاه اتوبوس، خوشبختانه در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه مسیر بازگشایی شد و بقیه مسافران با قطار سفر خود به زاهدان را ادامه دادند.




بازگشایی مسیر ریلی فهرج -زاهدان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازگشایی مسیر ریلی فهرج -زاهدان