بازرسان صف اول سلامت انتخابات هستند

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمان با تاکید بر لزوم تعامل و هوشیاری بازرسان انتخابات گفت: ابزار شما قانون جدید انتخابات و اشراف به وظایف است و بازرسان در واقع صف اول سلامت انتخابات و کف میدان هستند. روح‌الله الرضا نعمت‌اللهی عصر امروز، ۲۹ بهمن ماه در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمان با تاکید بر لزوم تعامل و هوشیاری بازرسان انتخابات گفت: ابزار شما قانون جدید انتخابات و اشراف به وظایف است و بازرسان در واقع صف اول سلامت انتخابات و کف میدان هستند.

روح‌الله الرضا نعمت‌اللهی عصر امروز، ۲۹ بهمن ماه در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نقش داشتن در سرنوشت خودمان و تصمیم گیری‌هایی است که منجر به حل مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حضور در انتخابات و دعوت دیگران به مشارکت بیان کرد: بنا براین است خود مردم سلامت انتخابات را تضمین کنند و موردی مغایر با قوانین و مقررات پیش نیاید و از بازرسان درخواست داریم دستورالعمل و قانون جدید انتخابات را مطالعه کنند، ضمن اینکه روال کار به همه آموزش داده می‌شود.

نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه بازرسان وظیفه دخالت در فرآیند اجرایی کار را ندارند، افزود: نباید تداخل و تقابلی با مجموعه اجرایی و نظارتی از شورای نگهبان وجود داشته باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و هوشیاری بازرسان انتخابات اظهار کرد: ابزار شما قانون جدید انتخابات و اشراف به وظایف است و بازرسان در واقع صف اول سلامت انتخابات و کف میدان هستند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان تاکید کرد: مجاز به حمایت و جانبداری از نامزد خاصی نیستیم و نباید از امکانات و جایگاه دولتی له یا علیه کسی مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر تلاش همه برای دعوت به مشارکت حداکثری گفت: حضور در انتخابات معجزه خواهد کرد.

انتهای پیام




بازرسان صف اول سلامت انتخابات هستند

منبع: ایـسنا
? بازرسان صف اول سلامت انتخابات هستند